سیدحسن نصرالله در پیامی تحریم‌های آمریکا علیه ظریف را محکوم کرد
کد خبر: 3835046
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

سیدحسن نصرالله در پیامی تحریم‌های آمریکا علیه ظریف را محکوم کرد

گروه بین‌الملل ــ دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی خطاب به محمدجواد ظریف ضمن محکوم کردن تحریم‌ وی از سوی آمریکا، او را صدای رسای حقیقت در محافل بین‌المللی دانست.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری المنار؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز، چهارشنبه، 23 مردادماه در پیامی خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نوشت: هنگامی که آمریکا شخص شما را تحریم کرد، من و برادرانم تصمیم گرفتیم که برای شما پیامی ارسال کنیم و در آن هم‌بستگی و احترام خود نسبت به شما را اعلام کنیم.
وی افزود: من ترجیح دادم که این پیام را تا امروز به تأخیر بیاندازم، زیرا امروز مصادف با سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه در سال 2006 است. پیروزی که با حمایت و کمک جمهوری اسلامی ایران محقق شد.
دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه تأکید کرد: شما (آقای ظریف) در همه محافل بین‌المللی صدای رسایی هستید که حقیقت را بیان می‌کند و سخن از حق می‌گوید.
وی همچنین خطاب به محمدجواد ظریف تصریح کرد: آنها می‌خواستند شما را در تنگنا قرار دهند و حذف کنند و بترسانند، اما حضور شما قوی‌تر و موثر‌تر شد و جایگاهتان بالاتر رفت و به خواست خداوند مدافع مظلومان و مستضعفان و جبهه مقاومت باقی خواهید ماند.
سیدحسن نصرالله در پایان تأکید کرد: جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که تهدید به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کند، در تمام طول عمر خود، کمترین پیروزی و دستاوردی نداشته است. در چنین روزهایی در سال 2006، آمریکا در برابر مقاومت مردمی در کشوری با مساحت کوچک شکست خورد و عقب نشست، چگونه می‌تواند در برابر ملتی متحد و رهبری عظیم و نظامی یکپارچه و کشوری بزرگ قرار بگیرد؟
یادآور می‌شود، وزارت خزانه‌داری آمریکا چندی پیش محمدجواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را لیست تحریم‌های خود قرار داد.
انتهای پیام

captcha