حجاج استان فارس در سلامت کامل هستند/ ۳ تا ۸ شهریور؛ زمان بازگشت زائران
کد خبر: 3835456
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

حجاج استان فارس در سلامت کامل هستند/ ۳ تا ۸ شهریور؛ زمان بازگشت زائران

گروه اجتماعی ــ مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس و مسئول كاروان حج تمتع اين استان در تماس تصویری كه با خبرگزاری ایكنا داشت اعلام كرد كه تمام زائران بیت‌الله‌الحرام این استان هم‌اكنون در صحت و سلامت كامل هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، زائران بیت‌الله‌الحرام اعزامی از استان فارس از تاریخ اول تا 6 مردادماه به سرزمین وحی اعزام شدند كه هم‌اكنون در مكه در حال انجام اعمال عبادی خود هستند.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس و مسئول كاروان‌های این استان در سفر معنوی حج تمتع، در تماس تصویری كه با دفتر خبرگزاری ایكنا برقرار كرد، گزارشی از آخرین وضعیت زائران استان فارس در سرزمین وحی ارائه كرد و گفت: تمامی 3 هزار و 315 نفر زائر استان فارس بحمد الهی در صحت و سلامتی كامل به سر می‌برند و در حال انجام تمام اعمال خود در مكه مكرمه هستند.

در 29 مردادماه، زائران به مدینه مشرف می‌شوند

وی افزود:‌ به یاری خدا زائران استان فارس در تاریخ 29 مردادماه جاری از مكه به مدینه مشرف خواهند شد و به زیارت قبور مطهر ائمه بقیع و پیامبر مكرم اسلام(ص) و سایر زیارت‌ها خواهند پرداخت.

اعلام زمان بازگشت زائران به وطن

زینلی، زمان بازگشت زائران استان فارس را روزهای 3 تا 8 شهریورماه امسال اعلام كرد و گفت: به یاری خدا زائران استان فارس در این تاریخ‌ها از فرودگاه مدینه به سمت فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز حركت خواهند كرد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با یادآوری اینكه 23 كاروان از استان فارس به سمت سرزمین وحی اعزام شده بود، گفت: طی روزهای ذكر شده تمامی كاروان‌های فارس به وطن خود بازخواهند گشت.

انتهای پیام

captcha