حمله صهیونیست‌ها به آرامگاه حضرت یوسف(ع) / زخمی‌شدن 10 فلسطینی
کد خبر: 3836374
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

حمله صهیونیست‌ها به آرامگاه حضرت یوسف(ع) / زخمی‌شدن 10 فلسطینی

گروه بین‌الملل ـ در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس واقع در کرانه باختری بیش از 10 نفر زخمی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ منابع محلی اعلام کردند، صدها  شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز، 29 مردادماه، برای اجرای آیین‌های تلمودی یهودیان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس یورش بردند که با مقاومت شهروندان و جوانان فلسطینی مواجه شدند.
 
شهروندان فلسطینی قصد مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست را داشتند، اما نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به تامین امنیت صهیونیست‎ها کرده و فلسطینیان را مورد حمله قرار داد.

در حمله اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان بیش از 10 نفر زخمی شدند.
 
بازداشت 6 فلسطینی

خبر دیگر از فلسطین اشغالی حاکیست که ارتش اسرائیل طی اطلاعیه‌ای مدعی شد که 6 فلسطینی را شب گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به اتهام شرکت در اقدامات تروریستی بازداشت و جهت بازجویی به مرکز پلیس منتقل کرده است.

نظامیان اسرائیل همه روزه به بهانه‌های مختلف به خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن یورش برده و آنان را بازداشت می‌کنند.

کمیته اسرا و آزادگان وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین در آخرین گزارش خود اعلام کرد که حدود 5700 فلسطینی از جمله 230 کودک و 48 زن در زندان‌های اسرائیل به سر برده و حدود 500 تن از آنها به عنوان «بازداشتی‌های اداری» در زندان هستند.

دادگاه‌های اسرائیل در چارچوب قانون بازداشت اداری می‌توانند فلسطینی‌ها را بدون ارائه هیچ سند و مدرک، حتی بدون طرح اتهام مشخصی تا پنج سال زندانی کنند.
 
انتهای پیام
captcha