طراحی پاركی به سبك ایرانی ـ اسلامی در شیراز
کد خبر: 3837441
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

طراحی پاركی به سبك ایرانی ـ اسلامی در شیراز

گروه اجتماعی ـ شهردار منطقه 4 شیراز از طراحی پاركی به سبك ایرانی ـ اسلامی در این كلان‌شهر خبر داد و گفت: این پارك تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمودرضا مهرجهانیان، شهردار منطقه 4 امروز، 3 شهریورماه در جمع خبرنگاران از طراحی پاركی به سبك ایرانی ـ اسلامی در این كلان‌شهر خبر داد و گفت: متراژ این پارك 10 هكتار خواهد بود.
وی با بیان اینكه فاز نخست این پارك به پایان رسیده است، افزود: فاز دوم این پارك كه علمیات اجرایی آن است، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مهرجانیان همچنین از احداث یك فرهنگسرا در منطقه گلشن شیراز خب رداد و گفت: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 500 متر مربع احداث خواهد شد كه طراحی آن به پایان رسیده و در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه 4 شیراز با یادآوری اینكه قریب 256 هزار نفر در این منطقه ساكن هستند، گفت: در مقایسه با دیگر مناطق شهرداری شیراز، بیشترین مراجعه‌كننده را داریم.
وی، بهسازی پارك 7 هكتاری شهرك گلشن را یادآور شد و گفت: تاكنون یك میلیارد و 600 میلیون تومان برای این كار هزینه شده است و به یاری خدا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مهرجانیان یادآور شد:‌ این پارك دارای امكانات مختلفی نظیر پیست دوچرخه‌سواری و زمین ورزشی است اما از احداث نمازخانه در آن خودداری و تنها به احداث سكوی نماز اكتفا كردیم زیرا مسجدی در نزدیكی این پارك قرار دارد.
انتهای پیام

captcha