احداث بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در لرستان
کد خبر: 3837519
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

احداث بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در لرستان

گروه فرهنگی ــ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی ۲۴ کلاسه خیرساز در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۷۰ متر مربع در لرستان احداث می‌شود.

احداث بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، یک‎شنبه، سوم شهریور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس لرستان، مدیران شرکت عظام خودرو و جمعی از مسئولان محلی آیین گلنگ‌زنی فاز اول مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه فرهنگی، آموزشی شهرستان الشتر با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو در مرکز شهرستان الشتر انجام پذیرفت.

رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، گفت: این پروژه ۲۴ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۷۰ متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۹۷ متر مربع با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو با تعهد ۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: این مجتمع آموزشی با رعایت تمامی استانداردهای لازم شامل سالن اجتماعات، نمازخانه سالن ورزشی، آزمایشگاه و کارگاه به‌صورت یک مجموعه کامل خواهد بود که چهار دوره آموزشی و تحصیلی را پوشش می‌دهد و به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع خیرساز استان لرستان احداث خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این اقدام خیران را نشان‌دهنده معاضدت و کمک به دولت خصوصاً در حوزه تعلیم و تربیت دانست و با بیان این‌که ثروت و موقعیت اجتماعی فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است، گفت: بهترین نعمت، فرصت خدمت به خلق و مردم است و اگر از این نعمت‌ها جهت خدمت‌رسانی به مردم و خصوصاً موضوع تعلیم و تربیت بهره مناسب ببریم باقیات صالحات محسوب می‌شود.

وی مدرسه‌سازی را زمینه توسعه و زیربنای رشد و تعالی جامعه دانست و بیان کرد: اگر موضوع تعلیم و تربیت به‌درستی انجام شود، کشور به توسعه پایدار خواهد رسید.

زینی‌وند مقدم با اشاره به تعداد ۱۱۳ مدرسه تخریبی، ۳۱۰ مدرسه آسیب‌دیده از سیل و ۱۷۹ مدرسه که تجهیزات آن‌ها از بین رفته، گفت: تاکنون ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خیران استانی و ملی و با همکاری نوسازی مدارس جذب شده است.

انتهای پیام

captcha