یادواره‌ شهدا انتقال‌دهنده پیام انقلاب به نسل‌ جوان باشد
کد خبر: 3838006
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

یادواره‌ شهدا انتقال‌دهنده پیام انقلاب به نسل‌ جوان باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار مرکزی اظهار کرد: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدایی که در مناطق شهری و روستایی ایران اسلامی برگزار می‌شود باید انتقال‌دهنده پیام انقلاب به نسل‌های بعدی باشد، موفقیت و تجربه امروز باید در تاریخ معاصر انقلاب و جهان ثبت شود.

ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا جهت انتقال پیام انقلاب به نسل‌ جوان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 5 شهریور در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری این استان برگزار شد، گفت: تلاش‌های مردم در دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان ایثار و شهادت هدر نرفته و امروز طعم شیرین پیروزی و‌ رسالتی که بر عهده این نسل بود به بهترین شکل ممکن تحقق یافته است.

وی بیان کرد: قیاس امروز ایران اسلامی با ۲۰ سال پیش غیر‌ممکن است، وضعیت امنیت امروز ایران اسلامی در درون و بیرون مرزها امری بدیهی است و این مهم حاصل تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای مسلح است.

آقازاده در ادامه به آغاز دهه پنجم انقلاب نیز اشاره و با بیان اینکه باید قوی‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های امام حرکت کنیم، اضافه کرد: امید است در این دهه شاهد پیشرفت‌ها و‌ موفقیت‌های بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی تأکید کرد: امروز مردم طلیعه‌های پیشرفت نظام را به خوبی مشاهده می‌کنند، باید ایثار و گذشت را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و این رسالت مهمی بر گردن دلسوزان انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدایی که‌ در مناطق شهری و روستایی ایران اسلامی برگزار می‌شود باید انتقال دهنده پیام انقلاب به نسل‌های بعدی باشد، موفقیت و تجربه امروز باید در تاریخ معاصر انقلاب و جهان ثبت شود.

وی رویکرد برنامه‌های هفته دولت امسال در استان مرکزی را کنگره نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان برشمرد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و‌ اقتصادی در همه شهرستان‌های استان با بازدید از خانواده‌های معظم شهدا آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha