طنین تلاوت‌های پرشور در محفل انس با قرآن سازمان بهزیستی + عکس
کد خبر: 3838062
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

طنین تلاوت‌های پرشور در محفل انس با قرآن سازمان بهزیستی + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در محفل انس با قرآن سازمان بهزیستی که با حضور بانوان جامعه هدف این سازمان و به مناسبت هفته دولت و خانواده برگزار شد،‌ بانوان قاری و حافظ قرآن ضمن ارائه تلاوت‌های پرشور، درس‌های پایداری در تلاوت و حفظ قرآن را بازخوانی کردند.

به گزارش ایکنا؛ در نکوداشت هفته دولت و روز خانواده، ویژه برنامه «محفل انس با قرآن» پیش از ظهر امروز در حسینیه شماره 2 جماران در تهران برگزار شد.

در این محفل انس که ویژه بانوان بود با حضور بانوان ممتاز حافظ و کارشناس قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف مزین شده بود؛ بانوان و زنان سرپرست خانوار، فرزندان دختر مراکز شبه‌خانواده، بانوان همکار سازمان بهزیستی و ... از مراکز بهزیستی استان تهران، حضور داشتند.

درس پایداری در عرصه حفظ قرآن به بانوان + عکس
در این محفل نورانی که قبل از اذان ظهر روز سه‌شنبه، پنجم شهریورماه، با حضور تعدادی از بانوان مدیران سازمان بهزیستی، در حسینیه شماره دو جماران برگزار شد، فضای زیبایی برای بانوانی که جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند، فراهم شد.

در ابتدای این برنامه سما بابایی، حافظ روشندل کل قرآن، که رتبه‌های متعددی در مسابقات ملی و بین‌المللی دریافت کرده است به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

بابایی در پایان اجرای خود صحبت‌های کوتاهی با حاضران در این محفل داشت و تمامی دوستداران و نوجوانان مشتاق به حفظ و قرائت قرآن را به همت و تمرکز بیشتر بر روی هدفشان دعوت کرد و برای کمک و یاری به فرزندان مراکز بهزیستی در راه حفظ قرآن، قول همکاری داد.

این حافظ روشندل کل قرآن کریم همچنین به پرسش‌های حاضران در این محفل نورانی که عمدتاً در زمینه روش‌های حفظ و قرائت قرآن کریم و چگونگی مواجهه با مشکلات موجود در این عرصه بود، پاسخ داد.

درس پایداری در عرصه حفظ قرآن به بانوان + عکس
یکی دیگر از چهر‌ه‌های حاضر در این مراسم نورانی حنانه خلفی،‌ حافظ نوجوان کل قرآن کریم، بود. این حافظ نوجوان قرآن کریم که سفرهای تبلیغی بسیار زیادی به کشورهای مختلف و همچنین سراسر کشور داشته است، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد که مورد توجه حاضران در مراسم قرار گرفت و برای لحظاتی تحت تأثیر این تلاوت زیبا قرار گرفتند. 

درس پایداری در عرصه حفظ قرآن به بانوان + عکس
سمیه حاجعلی، کارشناس قرآنی کشور و همچنین پرنیان عصابخش، حافظ کل قرآن کریم، نیز با حضور در این مراسم و تلاوت‌های روحبخش خود، حاضران در این محفل را تحت تأثیر قرار دادند.

اجرای گروه هم‌خوانی احسن الحدیث یکی دیگر از برنامه‌های پایانی این محفل نورانی بود.

برای مشاهده گزارش تصویری این محفل نورانی اینجا کلیک کنید! 

انتهای پیام 

captcha