تکریم ارباب رجوع؛ عامل مهم ایجاد «امید» در جامعه
کد خبر: 3838326
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

تکریم ارباب رجوع؛ عامل مهم ایجاد «امید» در جامعه

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: امروز تلاش دشمن بر ناامیدی مردم و مسئولین است؛ امید با سخنرانی ایجاد نمی‌شود و همین که ارباب رجوع را تکریم کنیم ایجاد امید می‌کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری محلات که صبح امروز 6 شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری محلات برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط متفاوت و ویژه است، به اعتراف دشمن، بی سابقه‌ترین تحریم‌ها در خصوص ملت ایران اعمال شده که همه ابعاد زندگی ملت را تحت تأثیر قرار داده است لذا در مقابله با تحریم‌های هوشمندانه دشمن، ما نیز باید هوشمندانه رفتار کنیم. امروز تلاش دشمن بر ناامیدی مردم و مسئولین است؛ امید با سخنرانی ایجاد نمی‌شود و همین که ارباب رجوع را تکریم کنیم ایجاد امید می‌کند.

وی وجود هم‌گرایی و هم‌افزایی را در بدنه دولت ضروری خواند و افزود: شورای اداری باید برای تحقق آرمان‌های شهیدان رجایی و باهنر و در صدر این‌ها انقلاب اسلامی ید واحد باشد. هر مدیری باید با توجه به شرایط منطقه خود بهترین تصمیم‌گیری‌ها را انجام دهد. اگر محلات نسبت به سال‌های گذشته در عرصه‌های گردشگری، سنگ، گل و ماهیان زینتی پیشرفت نکرده باشد یعنی شورای اداری به خوبی عمل نکرده است، باید از سر راه فعالین این صنایع سنگی را برداریم.

اکرمی تصریح کرد: یک مدیر اجرایی فعال  نباید در دفتر کارش بنشیند تا ارباب رجوع بیاید بلکه باید خود به کارآفرینان و مردم سر بزند و مشکلات را بدون منت بر طرف کند. دیدار چهره به چهره برای یک مدیر تمام‌عیار لازم است، تنبلی و سستی در قاموس دولت نمی‌گنجد، نمی‌توان به مردم گفت پول نیست و کاری نیز نمی‌توان کرد. بروکراسی اداری باید برای مردم به ویژه کارآفرینان توسط مدیران تسهیل شود.

وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس ادامه داد: همه ما برای نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و انتخابات نیز نه توسط یک نهاد بلکه توسط نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و تلاش همه در راستای افزایش مشارکت مردمی و در پی آن تثبیت هر چه بیشتر پایه‌های نظام است.انتخابات باید با بی‌طرفی مجریان و ناظرین برگزار شود و این بی‌طرفی برای مردم ملموس باشد. انتخاب، صرفا حق مردم است، نه ناظرین و مجریان. در هر جلسه شورای اداری حداقل یکی یا دو مدیرکل دعوت کنید و از آن‌ها مطالبه کنید.

انتهای پیام

captcha