وجدان پاک؛ کتابی پایان‌ناپذیر و بی‌انتها
کد خبر: 3838485
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

وجدان پاک؛ کتابی پایان‌ناپذیر و بی‌انتها

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: وجدان پاک، کتابی پایان‌ناپذیر و بی‌انتها بوده و تا زمانی‌که انسان وجود داشته باشد، خواهد بود و خداوند نیز منابع غنی را در اختیار انسان‌ها قرار داده است.

وجدان پاک؛ کتابی پایان‌ناپذیر و بی‌انتها

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۷ شهریورماه، در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: تمامی کتاب‌ها اعم از مکتوب و الکترونیک، مجازی هستند و قبل از اینکه به دست علاقه‌مندان برسند، منابع تفکر نخستین در دست انسان بودند.

وی تصریح کرد: منابع تفکر، جدی‌ترین کتاب‌ها و منابع خرد و کسب آگاهی ما تلقی می‌شدند که یکی طبیعت بوده و قرآن نیز روی این منبع تاکید کرده و به منابع و مطالعات طبیعت اشاره دارد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک هرکدام فلسفه‌ای را دارند.

خدایاری ادامه داد: طبیعت یکی از منابع تفکر بوده و آیت‌الله و نشانه خداوند است و از آن جمله می‌توان به ماه و خورشید اشاره کرد و هرچه بتوانیم در این مورد مطالعه کنیم، به درک آفاق نائل خواهیم آمد.

وی افزود: قرآن ما را به تفکر وا می‌دارد و با تعطیلی انتشارات و عدم صدور مجوز ارتباط نداشته و در هرصورت می‌توانیم آن را مطالعه کنیم، چراکه همیشه در دسترس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: وجدان پاک، کتابی پایان‌ناپذیر و بی‌انتها بوده و تا زمانی‌که انسان وجود داشته باشد، خواهد بود و خداوند نیز منابع غنی را در اختیار انسان‌ها قرار داده است.
انتهای پیام

captcha