توجه ویژه شهیدان رجایی و باهنر به محرومان
کد خبر: 3838690
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد:

توجه ویژه شهیدان رجایی و باهنر به محرومان

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله میرعمادی، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در ملایر گفت: شهیدان رجایی و باهنر توجه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان داشتند و در زندگی اجتماعی، سیاسی و مدیریتی بی‌تکلف بودند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و نیز 70 شهید کارمند شهرستان ملایر در حسینیه ثارالله با حضور آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین برقراری، امام جمعه ملایر؛ آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان؛ ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، معاونین فرماندار، مسئولین دستگاه‌های اداری شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم روز گذشته، 8 شهریور در ملایر برگزار شد.

 حجت‌الاسلام برقراری، امام جمعه ملایر در گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور طی سخنانی گفت: شهیدان رجایی و باهنر به ما یاد دادند که اگر پیرو امام و ولی فقیه باشیم؛ پیروز هستیم، خطی که امام خمینی(ره) کشید درست است و همه باید راه شهیدان را برویم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد با تحریم‌ها ما را به پای میز مذاکره بکشاند، گفت: ما هرگز به آمریکا اعتماد نخواهیم کرد.

 قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۷۰ شهید کارمند شهید شهرستان ملایر گفت: ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۵ میلیارد تومان در شهرستان ملایر و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. ۱۳ پروژه دیگر نیز با رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان نیز در حال انجام است که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان سند سه ساله استان و شهرستان ملایر را تدوین کرده و باید بر آن اساس کارها انجام شود، افزود: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نمایندگان، مسئولین و مردم با هدایت‌های ائمه جمعه وجود دارد که تلاش می‌کنیم تا شهرستان ملایر به سمت توسعه هرچه بیشتر پیش رود.

 بر اساس این گزارش، آیت‌الله میر عمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در ملایر گفت: پیشوایان دینی ما در انجام کارهای خود دو رسالت و خصوصیت داشتند؛ اول اینکه، هیچگونه چشم‌داشتی از مردم نداشتند و دوم، مردم را به زحمت و مشقت نمی‌انداختند که شهیدان رجایی و باهنر نیز همینگونه زیستند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر توجه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان داشتند و در زندگی اجتماعی، سیاسی و مدیریتی بی‌تکلف بودند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را تبیین کرده و باید مدیران ما بر این اساس حرکت کنند، افزود: مردم ما چهار مرحله بسیار سخت و دشوار را در انقلاب اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی با پیروزی طی کرده‌اند. پنجمین مرحله در نظام مقدس جمهوری اسلامی رویارویی با استکبار جهانی و آمریکاست که این مرحله را نیز با پیروزی خواهیم گذراند.

وی گفت: این که فرزندان این نظام پهباد پیشرفته آمریکایی را سرنگون سازند و کشتی نفتکش انگلستان را توقیف کنند، نشان از عظمت ایران عزیز اسلامی و افول استکبار جهانی دارد. در داخل کشور علی‌رغم همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی انقلاب به مسیر درست خود ادامه می‌دهد و به سمت پیشرفت و توسعه در حرکتیم. امروز در حالی وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم که بر همه چالش‌ها غلبه پیدا کرده‌ایم و هیچ چالشی نتوانسته بر نظام جمهوری اسلامی ایران غلبه یابد.

توجه ویژه شهیدان رجایی و باهنر به محرومان

توجه ویژه شهیدان رجایی و باهنر به محرومان

امیر فرمایی

انتهای پیام

captcha