کلید حل مشکلات درون کشور است
کد خبر: 3838766
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

کلید حل مشکلات درون کشور است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مشکلات کشور را درون کشور باید حل کرد، گفت: کلید حل مشکلات مختلف جامعه درون کشور است.

کلید حل مشکلات درون کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز شامگاه روز جمعه، هشتم شهریورماه در یادواره شهدای محله طالقانی تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا برای تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا، گفت:‌ باید نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با رشادت‌های شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه پاسداری از خون پاک شهیدان در همه عرصه‌ها و بخش‌ها ضروری است، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تأکید بر اینکه حفظ بیت‌المال و جلوگیری از هدر رفت آن یکی از ضرورت‌های مهم کشور است، ادامه داد: باید با تلاش شبانه‌روزی مشکلات کشور حل شود.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم رفع شود، گفت:‌ حاکم شدن نگاه مادی به مسئولیت‌های واگذار شده مضر و خطرناک است. عمل به قانون اساسی و وفاداری به تعهدات از ویژگی‌های دولت تراز انقلاب برای خدمتگزاری است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی نیاز امروز کشور است، گفت: کسانی که در مسیر ایجاد تمدن نوین حرکت می‌کنند باید با پاسداری از انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و در کنار مردم باشند و پاک‌دست و ساده‌زیست زندگی کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه مشکلات کشور را درون کشور باید حل کرد، گفت: کلید حل این مشکلات مختلف جامعه درون کشور است. باید توجه ویژه‌ای به تولید داخل و رونق اقتصادی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تأکید بر مقابله با رانت‌خواری و فساد اداری گفت: باید با فساد اقتصادی به شدت برخورد کرده و نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

انتهای پیام

captcha