برگزاری همایش «ناجا و جامعه اسلامی» در همدان
کد خبر: 3838781
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

برگزاری همایش «ناجا و جامعه اسلامی» در همدان

گروه فرهنگی ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان از برگزاری همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» از سوی مجموعه انتظامی استان خبر داد.

برگزاری همایش «ناجا و جامعه اسلامی» در همدانحجت‌الاسلام محمد صادق جوشقانی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال مجموعه انتظامی استان مجری جشنواره مهم همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان از برگزاری همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» خبر داد و گفت: در راستای لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان در فرآیند تحقق اهداف اسلامی از 5 مرحله «انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی» به عنوان نقشه راه یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نظام اسلامی طی چهل سال اخیر موفق عمل کرده‌ایم، افزود: همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی با هدف گفتمان‌سازی و نهادینه‌سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا و همچنین حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی طراحی و برگزار می‌شود.

جوشقانی با اشاره به اینکه در برگزاری این همایش 6 هدف دنبال می‌شود، گفت: ایجاد نهضت نرم‌افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی، گفتمان‌سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا و حرکت به سمت جامعه مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس از جمله اهداف این همایش است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی و تقویت سطح معرفت و بینش نظام کارگزاری به خصوص در نیروی انتظامی و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی از دیگر اهدافی است که در این همایش دنبال می‌شود.

وی اشاره‌ای به عناوین فراخوان مقاله همایش ملی داشت و گفت: مبنای نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، چشم‌انداز و الگوی جامعه اسلامی در منظومه فکری آیت‌الله خامنه‌ای، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری از جمله محور‌های این همایش است.

جوشقانی ادامه داد: نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن و الزامات اعتقادی- تربیتی ناجا در تحقق جامعه اسلامی و تبین اندیشه‌های انتظامی- امنیتی مقام معظم رهبری ازدیگر عناوین فراخوان مقاله این همایش است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، گفت: علاقمندان شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را به تا 20 مهرماه به دبیرخانه همایش به آدرس همدان، بلوار امام خمینی(ره)، ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان، معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی (صندوق پستی 6519698331 ) ارسال کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: وبگاه همایش به آدرس eslami.police.ir و تلفکس دبیرخانه همایش به شماره 081- 21821391 نیز آماده دریافت مقالات علاقمندان است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله، آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود متناسب با محورهای همایش در بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع در حداقل 15 صفحه و حداکثر 20 صفحه به صورت دستی و الکترونیکی ارسال کنند.

جوشقانی اشاره‌ای به زمانبندی همایش داشت و عنوان کرد: زمان برگزاری نشست تخصصی همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، مهر ماه سال 98 و مرحله کشوری این همایش زمستان سال جاری خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: مقالات پذیرفته شده در مرحله استانی ضمن بهرمندی از هدایای مادی و معنوی متعلقه در سطح ملی نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که در صورت پذیرفته شدن از مزایای آن من‌جمله درج در فصلنامه‌های معتبر و مجموعه مقالات استانی بهره‌مند خواهند شد.

برگزاری همایش «ناجا و جامعه اسلامی» در همدان
انتهای پیام

captcha