افزایش 14 درصدی کمک‌های مردمی به ستاد عتبات عالیات البرز
کد خبر: 3839775
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

افزایش 14 درصدی کمک‌های مردمی به ستاد عتبات عالیات البرز

گروه اجتماعی- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: امسال میزان کمک‌های مردمی شهروندان البرزی به بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

افزایش 14 درصدی کمک‌های مردمی به ستاد عتبات عالیات البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، 12 شهریور در همایش موکب‌داران اربعین حسینی، اظهارکرد: امسال میزان کمک‌های مردمی شهروندان البرزی به بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه این مشارکت بالای مردم بیانگر عشق و ارادت آنان به ائمه اطهار و معصومین(ع) است، افزود: همراهی خوبی را در جمع‌آوری کمک ها برای بازسازی عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین از سوی مردم شاهد هستیم که باید بسترها برای خدمات‌دهی بهتر فراهم شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با قدردانی از تلاش دولت برای حل مشکل ویزای زائران گفت: با این اقدام سازنده شاهد افزایش قابل توجه شمار زائران اربعین حسینی خواهیم بود.
شکری در ادامه ضمن قدردانی از میهمان‌نوازی مردم مسلمان عراق در ایام اربعین حسینی بیان کرد: مردم این کشور با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به خوبی از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.
شکری گفت: امسال موکب‌های این استان علاوه بر خدمات‌دهی به زائران در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان سیل کشور نیز به خوبی نقش‌آفرینی کردند.
انتهای پیام

captcha