مسابقه حفظ در جامعةالقرآن آبادان برگزار شد
کد خبر: 3839800
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
ویژه شعبه خردسالان؛

مسابقه حفظ در جامعةالقرآن آبادان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با آغازین روزهای ایام محرم مسابقه حفظ قرآن در شعبه خردسالان جامعةالقرآن الکریم آبادان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، همزمان با ایام محرم، مسابقه حفظ قرآن کریم با حضور 45 قرآن‌آموز در رشته‌های حفظ 5 جزء(متشکل از حفظ یک، دو، چهار، پنج جزء و جزء سی‌ام) در شعبه خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم واهل‌البیت(ع) آبادان برگزار شد.

علینژادیان، مدیر این شعبه با اشاره به اجرای طرح‌های آموزشی قرآن ویژه نونهالان و خردسالان در این شعبه، اظهار کرد: جامعة‌القرآن طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف دینی، قرآنی و فرهنگی را درآبادان برگزار می‌کند که این برنامه‌ها در تمامی ایام سال تداوم دارد.

وی برنامه‌ریزی مدون و اجرای طرح‌های جذاب و کاربردی ویژه آموزش قرآن به نونهالان را زمینه‌ساز انس و الفت هر چه بیشتر آنان با قرآن و تربیت ساز نسلی قرآنی عنوان کرد و افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی جذاب و متنوع ویژه کودکان و نونهالان در قالب قصه، شعر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر شعبه آبادان با اشاره به استقبال گسترده والدین از این برنامه‌ها و اجرای گسترده این طرح در شعبه آبادان، بیان کرد: اجرای دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ به شیوه نوین ویژه کودکان یکی از این برنامه‌ها است که قرآن‌آموزان طی این دوره آموزشی موفق به فراگیری حروف همراه با لهجه عربی و تجوید می‌شوند.
انتهای پیام

captcha