بررسی امر به معروف و نهی از منکر در «بحث روز»
کد خبر: 3840073
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
در رادیو ایران انجام می‌شود؛

بررسی امر به معروف و نهی از منکر در «بحث روز»

گروه هنر ــ برنامه «بحث روز» این هفته گروه سیاسی رادیو ایران در گفت‌وگوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بررسی ابعاد فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.

بررسی امر به معروف و نهی از منکر در «بحث روز»به گزارش ایکنا به نقل از گروه سیاسی رادیو ایران، همزمان با هفته اول ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه «بحث روز» گروه سیاسی رادیو ایران روز چهارشنبه، ۱۳ شهریورماه، با حضور محمد اسماعیل سعیدی؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صالح مفتاح، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به بررسی ابعاد گوناگون حاکمیتی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد. 

برنامه «بحث روز» کاری از گروه سیاسی رادیو ایران است که چهارشنبه هر هفته در نیمه نخست سال از ساعت ۱۱:۵۵ تا ۱۲:۴۰ دقیقه از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز به سردبیری میثم پوراعظم و اجرای محمدرضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می‌شود.

دوستان و علاقه‌مندان به برنامه‌های سیاسی و تحلیلی می‌توانند نظرات، سؤالات و دیدگاه‌های خود را از طریق شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۰۰۸۶ – ۲۲۰۵۰۰۰۹ و شماره پیام‌گیر ۳۰۰۰۰۹۰۰ اعلام کنند.

انتهای پیام 

captcha