طرح مدرسه شاد در مدارس سمنان اجرا می‌شود
کد خبر: 3840235
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

طرح مدرسه شاد در مدارس سمنان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه جلوگیری از آسیب اجتماعی با طرح مدرسه شاد در استان اجرا می‌شود گفت: اجرای مناسب این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی است.

طرح مدرسه شاد در مدارس سمنان اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، امیربینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان عصر روز گذشته 13 شهریور در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان در سالن غدیر استانداری از اجرای  طرح مدرسه شاد در مدارس استان  خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش نشاط و جلوگیری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اجرای کامل این طرح به همراهی سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی نیازمند است که در این راستا با دستور استاندار هیئت اندیشه‌ورز برای اجرای این طرح در استان سمنان تشکیل و محاسن و معایب طرح مورد بازبینی کامل قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه با مصاحبه ۶۵۰ دقیقه‌ای از معلمان، دانش آموزان و والدین، فرضیه‌های لازم برای رفع مشکلات یا تکمیل طرح انجام گرفت، یادآور شد: در این طرح سه دستور کار ترویج شامل مهربانی، مهارت گفتگو، آشنایی با مهارت‌های شغلی مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی؛ وجود رقابت‌های تحصیلی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و کمبود امکانات از جمله موانع ایجاد نشاط اجتماعی در مدارس استان سمنان است  که ضروری است  با همکاری سایر بخش‌ها برای رفع این چالش‌ها اقدامات مناسب  صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha