فعالیت مجدد کمپین جهانی «تلاوت افتخاری قرآن از عاشورا تا اربعین»
کد خبر: 3841604
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

فعالیت مجدد کمپین جهانی «تلاوت افتخاری قرآن از عاشورا تا اربعین»

گروه شبکه‌های اجتماعی ــ کمپین جهانی «تلاوت افتخاری قرآن از عاشورا تا اربعین» که از عاشورای سال 95 اعلام موجودیت کرد، مجدداً فعالیت خود را در فضای مجازی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایکنا؛ کمپین جهانی «تلاوت افتخاری قرآن از عاشورا تا اربعین» از عاشورای سال 95 با ابتکاری از سوی مجید زکی‌لو، مدرس و قاری کشورمان در پیام‌رسان تلگرام و ایتا راه‌اندازی شد.

بنا بر گفته زکی‌لو «در این کمپین در حال حاضر بیش از 500 نفر از قاریان بین‌المللی، ممتاز و خوش‌خوان و مدرسان قرآن و حافظان از کشورهایی چون ایران، عراق، کویت، امارات، فرانسه، انگلیس، آلمان، کانادا، سنگال، زیمباوه، پاکستان، هندوستان و... عضو هستند.»

از جمله اهداف این کمپین این است که قرآنیان ثواب فعالیت‌های خود اعم از تلاوت قرآن، تدریس و یا اجرای تواشیح و مدیحه‌‌سرایی و ابتها‌ل‌خوانی را در محافل و یا کلاس‌ها، به روح مطهر حضرت سید‌الشهدا(ع) اهدا کنند و از گرفتن حق‌الزحمه امتناع کنند.

همچنین اعضا در این 40 روز، عکس و کلیپ‌هایی از فعالیت خود را در این گروه بارگذاری می‌کنند. همچنین اطلاع‌رسانی این کمپین در فضای مجازی و یا از طریق خبرگزاری‌های رسمی کشور انجام می‌شود.

زکی‌لو اظهار کرد: این کمپین با هدف نشر فرهنگ قرآنی سیدالشهدا(ع) در جامعه و پررنگ‌تر کردن بُعد شخصیت قرآنی امام حسین(ع) در جامعه و حق‌طلبی نهضت عاشورا و همچنین انجام فعالیت قرآنی فی‌سبیل‌الله و بدون دریافت حق‌الزحمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha