گفتمان دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3841707
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

گفتمان دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

گروه سیاسی- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تأکید بر تبیین گفتمان دفاع مقدس بین نسل جوان گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند ما نیز در انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده نباید کوتاهی کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 21 شهریورماه در نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی مرهون خون شهداست، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی در جامعه همواره مورد توجه باشد.
وی با تأکید بر تبیین گفتمان دفاع مقدس بین نسل جوان عنوان کرد: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند ما نیز در انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده نباید کوتاهی کنیم.
رستمی اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس در شهرستان‌های سقز، مریوان و بانه، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده هنرمندان شاهد و ایثارگر، تکریم و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت در حوزه دفاع مقدس، اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان برشمرد.
یادآور می شود؛ در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کردستان با اشاره به اهمیت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کردند.
انتهای پیام

captcha