فتنه‌ها به برکت شهدا برطرف می‌شود
کد خبر: 3841745
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳

فتنه‌ها به برکت شهدا برطرف می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح جایگاه و اهمیت شهدا در انقلاب اسلامی، گفت: شهدا چراغ‌های هدایت هستند و هر فتنه‌ای به برکت آن‌ها برطرف می‌شود.

شهدا چراغ راه هدایت هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمحمدباقرزاده، فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح روز پنجشنبه، 21 شهریورماه در یادواره 1200 شهید ناجا در تبریز با تشریح جایگاه و اهمیت شهدا در انقلاب اسلامی، گفت: شهدا چراغ‌های هدایت هستند و هر فتنه‌ای به برکت آن‌ها برطرف می‌شود.

وی اظهار کرد: تربیت نیروهای زبده و نخبه که بتوانند مأموریت‌ها را با سرعت، قدرت و بصیرت انجام دهند لازمه پلیس و یگان ویژه است. نیروهای انتظامی با دارا بودن این صفات تاکنون نتایج خوبی را در تأمین رفاه و آرامش مردم به دست آوردند و توانستند در تأمین امنیت و مبارزه با مجرمان گام‌های اساسی بردارند.

سردار باقرزاده ادامه داد: پلیس باید پیشگام و جلودار مبارزه با جرم باشد و در گذشته نیز ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی در مقابل بسیاری از نفوذها حضور می یافت تا در ادامه نیروهای سپاه و ارتش می‌رسیدند.

وی افزود: در خصوص سختی مأموریت یگان ویژه تردیدی وجود ندارد و برای حفظ آمادگی تلاش‌ها و آموزش های دشواری را می‌گذرانند تا بتوانند به خوبی آمادگی لازم را برای انجام وظایف کسب کنند.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بصیرت، تشخیص وظیفه و تکلیف، عالم به زمانه، پایداری و بینش از صفات متمایزکننده سربازان یگان ویژه است که گام‌های عملی برای رسیدن به منش شهادت بوده که شهدا آن را کسب کردند.

انتهای پیام

captcha