استقبال حشدالشعبی از محکومیت حملات پهپادی اسرائیل در اتحادیه عرب
کد خبر: 3841803
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

استقبال حشدالشعبی از محکومیت حملات پهپادی اسرائیل در اتحادیه عرب

گروه بین‌الملل ـ قیس الخزعلی، رهبر گروه «عصائب اهل حق» عراق(از گروه‎‌های زیرمجموعه حشدالشعبی)، از موضع وزیران خارجه اتحادیه عرب در محکومیت تجاوزهای اخیر پهپاد اسرائیل استقبال کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری السومریه‌نیوز، قیس الخزعلی با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «تصویب قطعنامه پیشنهادی عراق درباره حملات پهپادی اسرائیل مسئله خوبی است، اما این ملاحظه وجود دارد که دولت عراق تاکنون نتایج تحقیقات خود را اعلام نکرده و به وظایف خود در برابر جامعه بین‌المللی عمل نکرده است».

وی با تأکید بر این که نباید در دفاع از حاکمیت خود کوتاهی کنیم، گفت: «اکنون این فرصت برای ما عراقی‌ها وجود دارد که در برابر این تجاوز یک موضع یکپارچه اتخاذ کنیم».

وزیران خارجه اتحادیه عرب در نشست دیروز، 21 شهریورماه، در قاهره به اتفاق آرا، قطعنامه پیشنهادی عراق مبنی بر محکومیت تجاوزهای اخیر پهپاد رژیم صهیونیستی به خاک چند کشور عربی را تصویب کرد.

براساس اعلام وزارت امور خارجه عراق؛ وزیران خارجه اتحادیه عرب در یکصد و پنجاه و دومین نشست خود در مقر این اتحادیه در قاهره، پایتخت مصر، به اتفاق آراء قطعنامه پیشنهادی عراق مبنی بر محکومیت حملات اخیر پهپادهای اسراییل به کشورهای عربی را تصویب کردند.

در برهه اخیر، اسرائیل به دفعات آسمان کشورهای عراق، سوریه و لبنان را مورد تجاوز پهپادی قرار داده است.

انتهای پیام
 
captcha