عبدالسلام: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست
کد خبر: 3842902
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
عملیات‌های بعدی دردناک‌تر است؛

عبدالسلام: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست

سخنگوی جنبش «أنصارالله» با بیان اینکه اگر تجاوز به یمن متوقف نشود، عملیات بعدی علیه متجاوزان دردناک‌تر است، گفت: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست.

به گزارش ایکنا؛ مهر به نقل از المسیره نوشت: «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن سخنانی را پیرامون تحولات اخیر این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی ضمن دفاع از عملیات نظامی علیه تأسیسات نفتی آرامکو گفت: اگر حملات متجاوزان به یمن متوقف نشود، عملیات های بعدی دردناک تر خواهد بود.

این مقام یمنی همچنین گفت: نفت عربستان سعودی ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست.

عبدالسلام در ادامه با اشاره به وابستگی شدید عربستان سعودی به ایالات متحده آمریکا گفت: وقت آن رسیده است که مقامات سعودی دریابند که حساب باز کردن روی حمایت های آمریکا گزینه‌ای محکوم به شکست است.

سخنگوی أنصارالله در ادامه یادآور شد: ما خواهان جنگ نیستیم اما اکنون در موقعیت دفاع از خود قرار داریم و ملت یمن ثابت کرده است که در برابر ظلم و ستم سکوت نکرده و دست بسته نمی‌نشیند.

وی در خصوص امارات نیز گفت: ما وضعیت میدانی را به دقت رصد می کنیم و به دنبال آن هستیم تا صحت ادعای امارات درخصوص عقب نشینی از یمن مشخص شود. اماراتی ها تاکنون از یمن خارج نشده اند و برای در امان ماندن از حملات، ادعای عقب نشینی را مطرح می کنند.

عبدالسلام اظهار داشت: در حال حاضر امارات بیش از هر زمان دیگری مستحق هدف قرار گرفتن مواضعش توسط یمنی هاست.

گفتنی است، اخیرا نیروهای یمنی با ۱۰ پهپاد تأسیسات نفتی و حیاتی سعودی در آرامکو را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

captcha