خانواده‌های شهدا ضامن اقتدار و عزت کشور هستند
کد خبر: 3843667
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

خانواده‌های شهدا ضامن اقتدار و عزت کشور هستند

گروه اجتماعی- رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: خانواده‌های شهدای والامقام ضامن عظمت، اقتدار، آرامش، امنیت، عزت و صلابت انقلاب هستند.

خانواده‌های شهدا ضامن اقتدار و عزت کشور هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، صبح امروز، ۳۰ شریورماه در دیدار با خانواده شهیدان محمد محمودزاده و حسین ولی نژاد در اردبیل، اظهار کرد: شهادت ارمغان‌آور آزادی و استقلال کشور است و شهدای ما با تقدیم جان خود به نظام عزت و سربلندی را برای کشور فراهم ساخته‌اند.
وی شهادت را نقطه تعالی و آرمانی دفاع از ارزش‌های اسلامی و مختص بندگان مخلص خداوند دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدای والامقام در حال حاضر درخت انقلاب تنومند شده و روز به روز پربارتر و پرثمرتر می‌شود.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به امنیت و آرامش موجود در کشور گفت: این مهم ثمره جانفشانی و ایثارگری شهدای والامقام، درایت و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران اسلامی است که باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.
رادان شهدا را گنجینه‌های ارزشمند انقلاب و نظام و سرمایه‌های معنوی کشور برشمرد و بیان کرد: شهادت راه و رسم مردان خدا بوده که با قدم گذاشتن در مسیر لقاءالله زمینه برای تعالی کشور را فراهم آورده‌اند.
وی شهدا را بهترین و پسندیده‌ترین الگو برای جوانان معرفی کرد و افزود: باید در مسیر دستیابی به تعالی، پیشرفت، سعادت و سربلندی کشور جوانان شهدای والامقام را الگوی راه خود قرار دهند تا زمینه برای تعالی واقعی کشور فراهم آید.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا اظهار کرد: خانواده‌های شهدای والامقام ضامن عظمت، اقتدار، آرامش، امنیت، عزت و صلابت انقلاب هستند و باید در جامعه مورد توجه باشند.
وی گفت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و صبر و استقامت آن‌ها مصداق عبادت خالصانه بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
انتهای پیام

captcha