نیروهای نظامی ایران، افتخار همه مستضعفان دنیا هستند
کد خبر: 3843844
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

نیروهای نظامی ایران، افتخار همه مستضعفان دنیا هستند

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار خوزستان با اشاره به جمله امام راحل مبنی بر «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، آن را تعبیریافته خواند و گفت: نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

نیروهای نظامی ایران، افتخار همه مستضعفان دنیا هستند

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان امروز 31 شهریوماه در مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس است؛ روزی که نشان اقتدار و قدرت‌نمایی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز روزی است که پس از 40 سال فراز و نشیب، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش عمق استراتژیک خود است. امروز آنچه دشمنان در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن ایران طراحی می‌کردند، نقش برآب شده است.

شریعتی با اشاره به جمله امام راحل مبنی بر «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، آن را تعبیریافته خواند و گفت: نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به حمله تروریستی سال گذشته در اهواز، گفت: سال گذشته حرکت مذبوحانه‌ای که انجام شد، اکنون با اقتدار پاسخ داده شد. امروز با اقتدار تمام در مقابل مستکبران و کشورهای مختلف ایستاده‌ایم و از حریم خود و اسلام دفاع می‌کنیم و در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی‌آوریم. این کارها با برنامه‌ریزی و پشتوانه نظامی پیشرفته و علمی است.

وی تصریح کرد: ما تحریم هستیم اما روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کنیم و از این رو است که این‌چنین نتیجه گرفته‌ایم. در گام دوم انقلاب برنامه‌های کشور را طی خواهیم کرد تا ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا عرض‌اندام کند.

انتهای پیام

captcha