تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار؛ از محل حذف قبوض کاغذی برق
کد خبر: 3844240
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار؛ از محل حذف قبوض کاغذی برق

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حال حاضر طرح حذف قبوض کاغذی برق را اجرایی کرده است که از محل صرفه‌جویی این قبوض، نوشت‌افزار تهیه و در اختیار دانش‌آموزان مدارس مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، صبح امروز، اول مهرماه در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99-98 در مدرسه یاسین شهرک ولیعصر(عج) اراک بیان کرد: امیدواریم تدابیری که مجموعه دولت و نظام در امر آموزش و پرورش در نظر گرفته‎اند منجر به تربیت نسلی توانمند، باهوش و کارا شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس در یکی از مدارس محلات کم‌برخوردار اراک افزود: طرحی در قالب تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و اداره کل امور اجتماعی استانداری مرکزی منعقد خواهد شد که براساس آن برای مدارس واقع شده در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر که با آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی مواجه‌اند یک دستگاه اجرایی به عنوان پشتیبان انتخاب می‌شود تا دستگاه در حد توان به مدرسه و دانش‌آموزان کمک داشته باشد.

اکرمی با بیان اینکه امیدواریم این طرح عملیاتی و بخشی از معضلات مدارس و دانش‌آموزان رفع شود به طرح دیگری اشاره کرد و گفت: استان مرکزی دارای سمن‌های فعال در حوزه مسائل و آسیب‌های اجتماعی است که می‌توان چند مدرسه را به منظور کمک جهت رفع آسیب‌ها و مسائل فرهنگی، تربیتی و اجتماعی به یک سمن واگذار کرد.

معاون استاندار اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حال حاضر طرح حذف قبوض کاغذی برق را اجرایی کرده است که از محل صرفه‌جویی این قبوض، نوشت‌افزار تهیه و در اختیار دانش‌آموزان مدارس مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار قرار می‌دهد.

انتهای پیام

captcha