پخش برنامه درس‌نامه حفظ موضوعی آیات از رادیو قرآن
کد خبر: 3844378
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

پخش برنامه درس‌نامه حفظ موضوعی آیات از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه درس‌نامه حفظ موضوعی آیات قرآن از شنبه تا چهارشنبه، صبح‌ها از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ درس‌نامه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، برنامه جدیدی است که در نوبت صبح از ساعت 10:15 به مدت 15 دقیقه از موج رادیو قرآن پخش خواهد شد.
بنابر گفته فاطمه کاشانی‌وحید،‌ تهیه‌کننده رادیو قرآن «این برنامه در دو قالب کارشناسی حفظ با حضور حجت‌الاسلام ابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن و مدیر مدیر مؤسسه کریمه اهل‌بیت(ع) و همچنین کارشناس مفاهیم با حضور ابوالفضل بهرام‌پور، مفسر قرآن کریم برگزار می‌شود».
این برنامه که از صبح امروز، اول مهرماه آغاز شد، طی 180 برنامه با موضوعات اخلاقی، سبک زندگی و... طی ایام هفته به جز پنج‌شنبه و جمعه پخش می‌شود. طی این برنامه، کارشناس حفظ به شرح آیه مورد بحث، بیان آیات مشابه، بیان مفاهیم و قواعد و احادیث مربوطه می‌پردازد.
بنابر گفته کاشانی‌وحید، «در صورتی که وقت برنامه اجازه دهد، طی دو دقیقه ترتیل آیه مورد نظر پخش می‌شود. همچنین برای نخستین باری است که برنامه‌ حفظ موضوعی به این مبسوطی تهیه و پخش می‌شود. البته پیش از آن نیز برنامه‌ای با عنوان «حفظ نور» با محوریت حفظ کل قرآن با تدریس معتز آقایی، مدرس و داور بین‌المللی کشورمان پخش شد».
یادآور می‌شود، این برنامه کاری است از گروه علوم قرآنی، به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی‌وحید که به مدت 10 دقیقه، صبح‌های شنبه تا چهارشنبه طی 180 برنامه از رادیو قرآن پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha