جزئیات جلسه مدیران ارشد شورای عالی قرآن با مدیر جدید رادیو قرآن
کد خبر: 3844582
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
میرزاجانی بیان کرد:

جزئیات جلسه مدیران ارشد شورای عالی قرآن با مدیر جدید رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اجرایی شورای عالی قرآن ضمن تشریح جزئیات جلسه روز گذشته مدیران ارشد این شورا با مدیر جدید رادیو قرآن، بر همکاری و تعامل بیشتر این دو مرکز قرآنی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ در نشستی که روز دوشنبه اول مهرماه، با حضور سیدعلی سرابی؛ قائم‌مقام شورای عالی قرآن و معاونان شورا و مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن، برگزار شد، راه‌های گسترش همکاری این دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت. به همین مناسبت به گفت‌وگو با محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن داشتیم تا از جزئیات موارد مطرح شده بیشتر بدانیم.

میرزاجانی، در رابطه با جزئیات این جلسه که با حضور مدیران ارشد شورا و شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی شورای عالی قرآن، نظارت بر برنامه‌های قرآنی صدا و سیما و هدایت و پشتیبانی برنامه‌های قرآنی آن است.

وی ادامه داد: ارتباطات ما با شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه‌هایی مانند شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن که به صورت تخصصی در حوزه قرآن در رسانه ملی فعالیت می‌کنند، به طرق مختلف به صورت مستمر برقرار است و هر سال یک سری جلسات دوره‌ای را با شبکه‌های تخصصی برگزار می‌کنیم.

میرزاجانی در مورد جلسه روز گذشته مدیر رادیو قرآن با مدیران ارشد شورای عالی قرآن نیز تصریح کرد: این اولین جلسه با مجموعه شورای عالی قرآن پس از انتصاب جناب ایزدی به سمت مدیریت رادیو قرآن بود. همچنین، در این جلسه، پیشنهاداتی از طرف شورای عالی قرآن در مورد برنامه‌های تولیدی اعم از تولید قرائت قرآن، دعا، اذان، ترتیل و ... مطرح و به بحث گذاشته شد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن تصریح کرد: همچنین، پیشنهاداتی نیز در حوزه‌های آموزشی، توسعه کرسی‌های تلاوت قرآن و ... در دستور جلسه دیروز قرار داشت که هم مدیران شورای عالی و هم مدیران شبکه رادیویی قرآن نقطه نظرات و ملاحظات خود در این رابطه را بیان کردند.

میرزاجانی با بیان اینکه جهت توسعه ارتباطات بین شورای عالی قرآن و رادیو قرآن نیز تصمیماتی در جلسه گرفته شد، گفت: مقرر شد تا این جلسات در بازه‌های زمانی مشخص تکرار شود تا به لطف خدا بتوانیم در دوره جدید مدیریتی رادیو قرآن نیز در یک تعامل سازنده، فعالیت‌های جدی‌تری را در ارتقا وضعیت تولید و پخش برنامه‌های قرآنی در رسانه ملی انجام دهیم.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن بیان کرد: همچنین، این ارتباطات با انتصاب مدیر جدید رادیو قرآن به دبیری شورای قرآن و عترت معاونت صدای سازمان صدا و سیما، جایگاه ویژه‌تری پیدا می‌کند و نتایج و ثمرات این جلسات می‌تواند نه تنها برای خود رادیو قرآن، بلکه برای تمامی شبکه‌های رادیویی نیز مؤثر و مفید واقع شود.


انتهای پیام

captcha