لیبرال‌ها در جمهوری اسلامی اضافی هستند نه نام شهدا
کد خبر: 3844655
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

لیبرال‌ها در جمهوری اسلامی اضافی هستند نه نام شهدا

گروه اجتماعی ـ امام جمعه بخش كنار تخته و كمارج شهرستان كازرون از روند حذف نام شهدا در تابلوهای كوچه‌ها و خیابان‌ها انتقاد كرد و گفت: برخی می‌گویند این كار را به دلیل اضافی بودن نام شهید انجام داده‌اند تا آدرس مختصر باشد در صورتی كه باید بدانند لیبرال‌ها و غرب‌زده‌ها در كشور جمهوری اسلامی اضافی هستند نه نام شهدا.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام یوسف جعفری، امام جمعه بخش كنار تخته و كمارج شهرستان كازرون امروز، 2 مهرماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شهید رهبر و رنجكش در شهر كنارتخته گفت: دین مبین اسلام و شخص نبی مکرم اسلام(ص) نسبت به تحریص بر علم‌آموزی تاکیدات فراوان عملی داشتند تا جایی که وقتی دو گروه دعاکننده و علم‌آموز را مشاهده کردند در جمع متعلمین می‌نشستند و می‌فرمودند: این گروه با فضیلت‌تر هستند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به بیان مصادیق تكریم فداكاران و اسطوره‌های ایثارگری در دیگر كشورها پرداخت و گفت: لهستانی‌ها یک المان شهری را طوری طراحی کرده‌اند که مردم شهر را به یاد صحنه‌های نبرد این كشور علیه نازی‌ها می‌اندازد تا مردم قدردان شرایط امن باشند كه البته چنین مواردی در كشورهای كمونیستی هم وجود دارد.
جعفری اظهار كرد: دفاع مقدس با هدفی مقدس، شهدایی را به اسلام و نظام اسلامی هدیه کرده اما متأسفانه امروز می‌بینیم در کشور افرادی که با خون همین شهدا مسئولیت گرفته‌اند، بر خلاف حتی کشور‌های کمونیستی می‌گویند نام شهدا باید از سر کوچه‌ها و معابر حذف شود و حتی در بعضی جاها این کار را انجام داده‌اند و دلیلش را اضافی بودن نام شهید ذکر کرده‌اند و می‌گویند باید آدرس مختصر باشد!
امام جمعه بخش كنار تخته و كمارج ادامه داد: در کشور امام زمان(عج) و جمهوری اسلامی آن چیزی که اضافی است، مسئولان غرب‌زده و لیبرال است.
انتهای پیام

captcha