جنگ تحمیلی؛ شناسنامه ایران اسلامی
کد خبر: 3845170
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

جنگ تحمیلی؛ شناسنامه ایران اسلامی

گروه اجتماعی - معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، پر از حوادث خطرناک بود که اگر یک لحظه غفلت بر آن می‌شد خیلی از چیزها عوض می‌شد اما با درایت امام راحل و حضور مردم در صحنه و ایثارگری ها و ولایت مداری مردم تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی شکل گرفت.

جنگ تحمیلی شناسنامه ایران اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عبدالمحمد رئوفی نژاد معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، چهارم مهرماه در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، پر از حوادث خطرناک بود که اگر یک لحظه غفلت بر آن می شد خیلی از چیزها عوض می‌شد اما با درایت امام راحل و حضور مردم در صحنه و ایثارگری ها و ولایت مداری مردم تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و شناسنامه انقلاب اسلامی شکل گرفت.
وی با تاکید بر اینکه، اگر جنگ تحمیلی رخ نمی‌داد شاخص‌ها و ابعاد معنوی و ویژگی‌های نظام و حکومت انقلابی این چنین نمایان نمی‌شد، افزود: ما هویت و ماهیت خود را، مردمی بودن نظام را، ایثار گری مردم را و نقش و حضور مردم را در جنگ تحمیلی به دنیا شناساندیم داد لذا این لطف خدا بود که ظرف مدت ۸ سال دنیا ماهیت انقلاب ما را فهمید.
سردار رئوفی نژاد ادامه داد: نظام ما نظامی بود که در دنیا به دنبال استقلال بود تا به کسی اتکا نداشته باشد و دنیا وجود این چنین نظام را باور نمی کرد اما با اراده مردم، درایت امام و مجموعه تلاش‌های نیروهای مسلح توانستیم با ایمان و اراده پس از هشت سال جنگ تحمیلی پیروز میدان شویم.
معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران با بیان اینکه این مقاومت در ما روحیه انقلابی و ایثار و فداکاری ایجاد کرد خاطرنشان کرد: امروز پس از ۴۰ سال، قدرت مقتدر بلامنازع منطقه هستیم و نظام ما صاحب اقتدار بی‌نظیرو بی چون و چرا در منطقه است که همگی حاصل مقاومت بوده است.
وی تصریح کرد: امروز ما تنها نیستیم و پیروزی در سوریه، یمن، عراق و حزب الله لبنان، پیروزی ایران است چون بنیانگذار جبهه مقاومت اسلامی و انسجام دهنده امت اسلامی هستیم و استکبار جهانی از ما سیلی های زیادی خورده است چون با کمترین تنش با سخت ترین عملیات ما مواجه می شود که نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی است.

انتهای پیام

captcha