صاحبان رسانه‌ عامل روشنگری و وحدت باشند
کد خبر: 3845328
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
امام جمعه نیمروز:

صاحبان رسانه‌ عامل روشنگری و وحدت باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام راشکی با تأکید بر اینکه صاحبان رسانه‌ باید عامل روشنگری و وحدت باشند، گفت: محتوای تولید شده در فضای مجازی باید اخلاقی و به دور از هرگونه دروغ، تهمت و شایعه‌پراکنی باشد، اگر نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بی‌تفاوت باشیم جوانان ما و مردم دچار آلودگی و آسیب‌های متعدد می‌شوند.

صاحبان رسانه‌ عامل روشنگری و وحدت باشند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز سیستان در خطبه‌های این هفته با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه(ع) بیان کرد: یکی از بزرگترین و گسترده‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس با نام عملیات ثامن‌الائمه را برای حصر آبادان طرح‌ریزی کردند و دستاوردهای بزرگی از جمله شکسته شدن حصر آبادان، آزادسازی نیروهای خودی و باز شدن جاده اهواز آبادان را در پی داشت.

وی افزود: یکی از اعضای اصلی خانواده‌ها سالمندان هستند که طبق دستور دین مبین اسلام احترام به آنان دارای اجر و ثواب بزرگی است، وجود افراد سالخورده بین شما باعث افزایش فیض ربوبی و بسط نعمت‌های الهی است.

امام جمعه نیمروز گفت: میراث فرهنگی و گردشگری ظرفیت بالایی برای توسعه دارد و زمینه اشتغال زیادی را می‌تواند ایجاد کند باید ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری برای مردم بیان شود.

وی گفت: در ۸ سال دفاع مقدس ملت با سلاح ایمان و رهبریت امام بزرگوار در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و مقاومت کردند، دشمن هزاران جوان ما را شهید کرد اما نتوانست ذره‌ای از خاک ما را تصرف کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با اشاره به مواضع حق‌طلبانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در دفاع از حق و حقوق ملت ایران گفت: آمریکا فقط مدعی مبارزه با تروریسم است اما جز توسعه و تقویت ترورسیم اقدامی نکرده، اما طرح‌ها و کمک‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایران در حوزه تأمین امنیت و مقابله با تروریسم بسیار تعیین‌کننده بوده است.

وی در پایان در خصوص فعالیت جوانان شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: صاحبان رسانه‌ باید عامل روشنگری و وحدت باشند؛ محتوای تولید شده در فضای مجازی باید اخلاقی و به دور از هرگونه دروغ، تهمت و شایعه‌پراکنی باشد، اگر نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بی‌تفاوت باشیم، جوانان ما و مردم دچار آلودگی و آسیب‌های متعدد می‌شوند.

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام

captcha