ادامه دادن راه شهدا پیشبرد اهداف انقلاب را به دنبال دارد
کد خبر: 3845421
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

ادامه دادن راه شهدا پیشبرد اهداف انقلاب را به دنبال دارد

گروه اجتماعی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ادامه دادن راه شهدا و پیروی از وصایای آن عزیزان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

ادامه راه شهدا پیشبرد اهداف انقلاب را به دنبال داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز، ششم مهرماه در یادواره شهدای شهرستان نیر، با اشاره به مقام والا و منزلت شهدای گرانقدر، اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا و پیروی از وصایای آن عزیزان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی امنیت و آرامش کنونی را در سایه ایثارگری و مجاهدت شهدا دانست و افزود: ولایتمداری از شاخص‌های انقلاب بوده تا با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمامی معادلات جهانی در قبال آرمان‌های انقلاب بر هم خورد.
فیاضی با اشاره به تأسی فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس از نهضت عاشورا بیان کرد: دفاع مقدس امتداد نهضت عاشورا بوده و تا زمانی که این نگرش پابرجا باشد دشمنان در هیچ یک از اهداف شوم خود به موفقیت دست نخواهند یافت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: راز ماندگاری شهدا معامله با خدا بوده تا شهادت پاداش این معامله ارزشمند باشد.
وی کشتار هزاران زن و کودک بیگناه در سوریه و یمن که گوشه‌ای از جنایات فجیع و وحشتناک استکبار جهانی علی‌الخصوص آمریکا دانست و گفت: منطق مقاومت منافع استکبار جهانی را در معرض خطر قرار داده تا آنان درمانده‌تر از همیشه در مقابل آرمان‌های انقلاب سر تعظیم فرود آورند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به نمونه موفق پیروزی تفکرات مبتنی بر مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: چنین اندیشه ارزشمندی و تسری دادن آن به اقشار مختلف مردم مایه مباهات نظام است.
انتهای پیام

captcha