دیوارکشی موقوفه «عبدالصانع» با همکاری بسیج سازندگی
کد خبر: 3845468
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

دیوارکشی موقوفه «عبدالصانع» با همکاری بسیج سازندگی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول اداره اوقاف و امور خیریه داورزن گفت: چهار قطعه از اراضی موقوفه مرحوم عبدالصانع در شهر داورزن استان خراسان رضوی با همکاری بسیج سازندگی این شهرستان دیوارکشی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خانی، رئیس اداره اوقاف داورزن در گفت‌وگو با  کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: با همکاری نیروهای بسیج سازندگی مطابق تفاهم انجام شده این دیوارکشی در راستای حفظ و احیای موقوفات انجام شد.

وی افزود: طبق تفاهم قبلی با این نهاد انقلابی انجام این عملیات عمرانی تبرعاً صورت گرفت که از جمله فعالیت‌های عام‌المنفعه بسیج سازندگی بود و ان‌شاءالله در آینده فعالیت‌های این‌چنینی در سطح موقوفات و بقاع شهرستان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام خانی اضافه کرد: نیروی بسیج همواره در جهت اهداف عالیه انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و هستند که استفاده از این فرصت در تحقق شعار انقلاب و فرمان‌های مقام معظم رهبری کارساز خواهد بود.
وی ضمن تشکر از مسئولین جهاد سازندگی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و خصوصاً بسیجیان حاضر در عرصه افزود: ان‌شاءالله تلاش خالصانه این عزیزان در درگاه خداوند متعال مأجور است.
وی با بیان اینکه موقوفات آثار ماندگاری هستند که حراست، نگهداری، توسعه و احیای آن جز با استفاده از قوای مردمی میسر نیست، بیان کرد: آثار و برکات این نهاد ممتاز دینی در راستای نیت واقفان خیراندیش همواره برای مردم است.

علی‌اکبر ملکی 

انتهای پیام

captcha