تشكل‌های مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به یاری دولت بشتابند
کد خبر: 3845533
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

تشكل‌های مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به یاری دولت بشتابند

گروه اجتماعی ـ مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از فعالیت یك هزار سمن و تشكل مردم‌‌نهاد در این استان خبر داد و از آنان خواست تا در حوزه آسیب‌های اجتماعی به یاری دولت بشتابند.

به گزارش ایكنا از فارس، كیوان نیازی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، 6 مهرماه در مراسم توزیع نوشت‌افزار‌های ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان مناطق محروم این استان از فعالیت یك هزار سمن و تشكل مردم نهاد در این استان خبر داد.
وی با بیان اینكه تشكل‌های مردم نهاد و سمن‌ها باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی به یاری دولت بشتابند، افزود: تشكل‌های مردم نهاد نقش مهمی در این زمینه می‌توانند ایفا كنند.
نیازی در عین حال این نكته را یادآور شد كه ۴۰ درصد بودجه‌های تملک دارایی استان فارس میان دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و دانشگاه‌ها توزیع شده تا این مراکز در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بصورت پایه‌ای اقدام کنند.
مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تأكید كرد: تفکر دولت در حال حاضر این است که نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل عدم تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز از تحصیل باز بماند.
وی همچنین در پایان بیان كرد: در هفته گذشته دو میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی در مناطق حاشیه‌نشین استان فارس هزینه شده است.
انتهای پیام

captcha