روشنگری‌های روحانیون در کردستان توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد
کد خبر: 3845545
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

روشنگری‌های روحانیون در کردستان توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

گروه سیاسی - رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: روشنگری‌های جامعه روحانیون استان کردستان در برابر تفکرات تندرو توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان که این منطقه را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده بودند، نقش برآب کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدفواد حسینی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج امروز، ششم مهرماه در کارگروه فرهنگی برگزاری همایش «شجره طیبه سادات» استان کردستان، اظهار کرد: همایش شجره طیبه باید به صورت فاخر و در خور شأن سادات استان کردستان برگزار شود.
وی افزود: در سطح کشور سالانه همایش‌های مختلفی برای بزرگان، مفاخر و غیره برگزار می‌شود که برگزاری هرچه کیفی آنها نقش مهمی در تبین جایگاه سادات دارد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با بیان اینکه سادات تاریخچه و سابقه طولانی در دفاع از حریم اسلام داشته‌اند، بیان کرد: نقش عمده سادات در تحولات سیاسی، اجتماعی، دینی وبی‌بدیل بوده است.
وی اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه جنبی در راستای معرفی و توانایی هرچه بیشتر سادات استان در کنار همایش شجره طیبه باید در دستور کار قرار گیرد.
حسینی با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی که برای این همایش‌ها تهیه می‌شود، باید زمینه‌ساز ماندگاری این برنامه‌ها را فراهم کند، عنوان کرد: اگر بتوانیم نماد خاصی برای این همایش در نظر و به برگزیدگان اهدا کنیم، می‌تواند در ماندگاری این همایش تأثیرگذار باشد.
وی با اشاره به وجود اتحاد و وفاق در استان کردستان گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوب نماینده ولی فقیه و مجموعه مرکز بزرگ غرب کشور توانسته نقش مهمی در ارتقای وحدت اسلامی و مقابله با رشد گروه‌های تکفیری در این منطقه ایفا کنند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج عنوان کرد: روشنگری‌های جامعه روحانیون استان کردستان در برابر تفکرات تندرو توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان که این منطقه را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده بودند، نقش برآب کرد.
وی یادآور شد: کار برای سادات و گام نهادن در این مسیر به عنوان یک اعتقاد و ارزش از سطح وظایف اداری و کاری خارج و باید همه با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.
انتهای پیام

captcha