دانش‌آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم هستند
کد خبر: 3845574
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

دانش‌آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم هستند

گروه معارف ــ رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان مدارس صدرا، گفت: این دانش‌آموزان پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

دانش آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت کشور، روز گذشته، 6 مهرماه در جمع مدیران و دست‌اندرکاران مدارس صدرای ولایت استان یزد که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گردهم آمده بودند، با اشاره به استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان مدارس صدرا اظهار کرد: دانش‌آموزان مدارس صدرا پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری در حوزه فعالیت مدارس صدرا در کشور وجود دارد افزود: قطعاً با همدلی و هم‌افزایی بین دست‌اندرکاران و دلسوزان این مدارس و تعامل با آموزش و پرورش می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

تقدیری با اشاره به حساسیت‌های موجود در حوزه فعالیت‌های تربیتی بیان کرد: فعالیت در این حوزه نیازمند شهامت و پیگیری‌های خاص است.

وی بیان کرد: نباید در مقابل مشکلات به ویژه برخی مشکلات قانونی زانو زد بلکه باید با ایستادگی، تفکر و شناخت ظرفیت‌ها به دنبال راهکارها بود.

تقدیری با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی بر لزوم حضور همه‌جانبه در این حماسه عظیم حسینی تأکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه تبلیغی و ترویجی موظف به حضور فعال در این حماسه عظیم است.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت کشور بر لزوم حضور دانش‌آموزان در کلاس فرهنگ و حماسه حسینی تأکید کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس صدرای ولایت استان یزد با جلوداران این حرکت باشند.

انتهای پیام

captcha