اندیشکده صهیونیستی: نجباء در شبکه‌های اجتماعی اسرائیل را تهدید می‌کند
کد خبر: 3845623
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

اندیشکده صهیونیستی: نجباء در شبکه‌های اجتماعی اسرائیل را تهدید می‌کند

گروه بین‌الملل ــ اندیشکده اسرائیلی «اورشلیم» به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نجباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: این کلیپ تهدید اسرائیل است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز مقاومت اسلامی نجباء، پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشکده «اورشلیم»، که در حوزه امنیت، دیپلماسی و حقوق بین‌الملل فعالیت می‌کند، به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

پایگاه اینترنتی این اندیشکده گزارش داد: نُجَباء، گروه شیعه عراقی، در حساب توئیتری‌اش کلیپی حاوی عبارات عبری منتشر کرده است که در نوع خود اولین کلیپ ضداسرائیلی به‌ شمار می‌رود.

پایگاه اینترنتی اندیشکده اورشلیم افزوده است: در کلیپ منتشر شده اعضای این گروه عکس‌هایی از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، در دست دارند و در پس‌زمینه آن به زبان عبری نوشته شده است: «اگر به ما حمله کنید، ما به عمق سرزمین شما حمله خواهیم کرد.»

این منبع صهیونیستی در ادامه با انتشار تصویر بازدید حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران بیان کرده است: جنبش نُجَباء در کنار سایر گروه‌های حشدالشعبی عراق، به‌ عنوان بخشی از کمپین پرقدرت ایران علیه آمریکا و اسرائیل فعالیت می‌کند.

براساس گزارش اندیشکده اسرائیلی، اعضای نُجَباء به پیروی از ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند و در جنگ داخلی سوریه به ‌ویژه نبرد «حلب» نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

تهدید اسرائیل در شبکه‌های اسلامی توسط نجباء

این پایگاه اطلاع‌رسانی همچنین یادآور شد: هم‌اکنون این گروه در منطقه مرزی عراق ــ سوریه حضور پررنگتری دارد. آنها از سال 2014 به پهپاد ایرانی «یاسر» مجهز شده‌اند و در عملیات‌های نظامی خود از آن استفاده می‌کنند.

در بخش پایانی گزارش اندیشکده اورشلیم، تصویری از حضور نصر الشِمَّری، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، در همایش «کاخ سیاه» منتشر شده است که با مشارکت نمایندگان جبهه مقاومت در محل لانه جاسوسی آمریکا واقع در تهران برگزار شد.

تهدید اسرائیل در شبکه‌های اسلامی توسط نجباء

این منبع اسرائیلی ذیل تصویر یاد شده آورده است: اکرم الکعبی، دبیرکل نُجَباء، اخیراً به آمریکا و هم‌پیمانانش از جمله اسرائیل هشدار داد که در صورت ادامه توطئه‌چینی علیه عراق، گروه‎های مقاومت ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام

captcha