یادواره شهدای اهل سنت بخش گله‌دار به روایت تصویر
کد خبر: 3845682
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

یادواره شهدای اهل سنت بخش گله‌دار به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ یادواره شهدای اهل سنت بخش گله‌دار استان فارس با حضور ائمه جمعه و جماعت و جمعی از نظامیان و مسئولان در روستای چاه محمدحاجی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یادواره شهدای اهل سنت بخش گله‌دار استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی، فرمانده سپاه شهرستان مُهر، ائمه جمعه و جماعت، جمعی از مسئولان ادارات شهرستان مُهر و بخش گله‌دار و اقشار مردم در روستای چاه محمدحاجی برگزار شد.
ابتدا حسن احمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وحدت چاه محمد‌حاجی ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه ارائه کرد.
در ادامه شیخ مصطفی نوری، امام جمعه اهل سنت شهر گله‌دار بیان کرد: قبل از اینکه مرگ ظاهری شهدا را در جبهه‌های حق علیه باطل ببینیم، آنان سالکان درگاه عشق معبود بودند یعنی مقتول معشوق‌شان، رب‌العالمین بودند. مرگ و شهادت فیزیکی، مهر تأییدی بر مردن و شهادت معنوی آنهاست.
وی اظهار کرد: داعش از روز اول رفتنی بود ولی اندیشه داعشی باقی ماند؛ ما در کنار همدیگر در یک صف، در مقابل این دشمن قرار خواهیم گرفت و از حوزه دین، اسلام، آزادی و شرافت انسانی، دفاع خواهیم کرد.
همچنین سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی با بیان سخنانی درباره مقام شهید و شهادت، گفت: امروز به‌خاطر وجود مشترکات بین اهل تسنن و تشیع، شاهد وحدت بیشتر در منطقه هستیم و خواهیم بود.
وی با بیان اینکه با وجود داشتن شهدای گرانقدر آیا رواست که نام شهید را از تابلوها و کوچه‌ها برداریم؟ افزود: این کار جز ظلم و جفا به ارزش‌ها و اعتقادات مردم، چیز دیگری در پی ندارد.
این عضو شورای تأمین شهرستان مُهر اظهار کرد: باید با دیدگانی باز و با بصیرت هرچه تمام‌تر مواظب باشیم که خناسان داخلی و خارجی نتوانند به ارزش‌ها و اعتقادات این ملت ناخنک بزنند.
یادآور می‌شود، چاه محمدحاجی، روستایی از توابع بخش گله‌دار شهرستان مهر در استان فارس است.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha