عملیات بازسازی موسسه قرآنی آل‌طه محلات آغاز شد
کد خبر: 3845718
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

عملیات بازسازی موسسه قرآنی آل‌طه محلات آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر عامل مجمع حافظان و قاریان محلات گفت: با عنایت به استقبال گسترده قرآنیان و قرآن‌آموزان از کلاس‌های موسسه قرآنی آل‌طه و مجمع حافظان و قاریان محلات و با توجه به محدودیت فضای ‌آموزشی، هیئت ‌امنا موسسه و مجمع بر آن شدند تا بخش حیاط و زیر‌زمین را به فضای آموزشی اضافه کنند.

محمدرضا فیضیان، مدیر‌عامل مجمع حافظان و قاریان محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: با عنایت به استقبال گسترده قرآنیان و قرآن‌آموزان از کلاس‌های موسسه قرآنی آل‌طه و مجمع حافظان و قاریان محلات و با توجه به محدودیت فضای ‌آموزشی، هیئت ‌امنا موسسه و مجمع بر آن شدند تا بخش حیاط و زیر‌زمین را به فضای آموزشی اضافه کنند.

وی افزود: با توجه به شروع کلاس‌های فصل‌ پائیز و کمبود فضای ‌آموزشی و لزوم تکمیل هر چه زودتر این پروژه و طی هماهنگی با خیرین و شهرداری محلات عملیات بازسازی موسسه قرآنی آل‌طه آغاز شد، حجت‌الاسلام ربانی امام ‌جمعه محلات نیز با حضور در جلسه مجمع در جریان این بازسازی قرار گرفتند.

فیضیان در پایان تصریح کرد: بعد از بازسازی، قسمت حیاط ضمن تجهیز با وسایل بازی کودکان در اختیار مهد‌ کودک موسسه قرار خواهد گرفت، قسمت زیرزمین نیز بعد از مرمت، محل برگزاری جلسات مجمع حافظان و قاریان خواهد شد.

یاد آور می‌شود؛ موسسه قرآنی آل‌طه و مجمع حافظان و قاریان محلات چندی پیش در جهت همگرایی موسسات قرآنی با یکدیگر ادغام شدند.

انتهای پیام

captcha