پیکر آیت‌الله روحانی قوچانی در تهران تشییع شد+تصاویر
کد خبر: 3845797
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

پیکر آیت‌الله روحانی قوچانی در تهران تشییع شد+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیکر آیت‌الله روحانی قوچانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در تهران، صبح امروز، هفتم مهرماه، با حضور نمایندگان دفاتر مراجع معظم تقلید، علما و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردم در تهران تشییع شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم تشییع پیکر آیت‌الله عبدالرضا روحانی قوچانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در تهران، صبح امروز با حضور نمایندگانی از دفاتر مراجع معظم تقلید در تهران، علما و فضلای حوزه علمیه تهران و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح در دفتر تهران آیت‌الله العظمی سیستانی در خیابان قیام تهران با قرائت زیارت عاشورا و سینه‌زنی برگزار شد و سپس پیکر این عالم خدوم بر روی دست مردم تا میدان خراسان تشییع شد و پیکر مطهر جهت تشییع به قم منتقل شد که عصر امروز در شهر مقدس قم تشییع و سپس جهت خاکسپاری به نجف منتقل می‌شود.

در این مراسم شخصیت‌های حوزوی از جمله آیت‌الله محمد جعفری اراکی، از اساتید برجسته خارج فقه حوزه علمیه تهرانٰ، حجت‌الاسلام والمسلمین شبر، مسئول دفتر آیت‌الله العظمی مدرسی در تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعیدی، مسئول فرهنگی و روابط عمومی دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در تهران و همچنین دیگر اقشار مردم از جمله علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی، حضور داشتند.

یادآور می‌شود این عالم جلیل‌القدر فعالیت‌های اجتماعی فراوانی را نیز به انجام رساند که تأسیس بیمارستان الزهرا(س) در شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان، ساخت کتابخانه‌ها، مدارس متعدد و مجتمع مسکونی امام رضا(ع) از آن‌ جمله است.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام

captcha