تجلیل از رزمندگان و ایثارگران در خوشاب
کد خبر: 3845798
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

تجلیل از رزمندگان و ایثارگران در خوشاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوشاب گفت: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در طرح سپاس از رزمندگان و ایثارگران، از 28 خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان با حضور در منزل‌شان تقدیر شد.

رضا مهری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوشاب در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: صبح امروز، هفتم مهرماه همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در طرح سپاس از رزمندگان و ایثارگران، از 28 خانواده شهید و ایثارگر با حضور در منزل‌شان تقدیر شد.
وی بیان کرد: در این طرح با تشکیل هفت گروه پنج نفره از مسئولان شهرستان خوشاب که در آن حجت‌الاسلام دهقانی، امام جمعه خوشاب، خدمتگزار، فرماندار خوشاب، سرهنگ آشیانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده سپاه و جمع دیگری از مسئولان خوشاب حضور داشتند؛ از خانواده شهیدان از جمله شهید ابراهیم آل محمد در سلطان‌آباد تقدیر و تشکر شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوشاب اظهار کرد: در این طرح برخی از گروه‌ها به همراه مسئولان شهرستان خوشاب از خانواده شهدا و ایثارگران روستاهای نوده انقلاب، شم‌آباد، روستای نمونه ایثارگری کشور، بلقان‌آباد و شهر مشکان دیدار و تقدیر داشتند.
وی گفت: شهرستان خوشاب دارای بیش از 220 شهید و 218 جانباز دوران دفاع مقدس است که امروز توانستیم در جمع تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان و جانبازان حضور داشته باشیم و از زحمات آنان تقدیر کنیم.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha