پایگاه‌های هلال‌احمر؛ آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین
کد خبر: 3845986
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

پایگاه‌های هلال‌احمر؛ آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

گروه اجتماعی ـ رئیس هلال‌احمر کشور گفت: در آستانه رسیدن به ایام اربعین جمعیت هلال‌احمر همچون گذشته آماده خدمت‌رسانی و امداد به زائرین حسینی است.

پایگاه‌های هلال‌احمر؛ آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعینبه گزارش ایکنا از همدان، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، 7 مهرماه، در مراسم افتتاح سالن فرهنگی ورزشی هلال‌احمر تویسرکان که به مساحت دو هزار و ۴۶۲ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۳۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال احداث‌شد، گفت: این همت و تلاش از شهرستانی با پیشینه فرهنگی تاریخی غیرمنتظره نیست و اگر افتخاری نصیب جمعیت هلال‌احمر شده است به خاطر همکاری مردم این شهر با هلال‌احمر بوده است .
پیوندی در ادامه بابیان اینکه در کشور پایگاه‌هایی برای این امر تعریف‌شده که کاملاً آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین هستند، گفت: در آستانه رسیدن به ایام اربعین جمعیت هلال‌احمر همچون گذشته آماده خدمت‌رسانی و امداد به زائرین اربعین حسینی است.
پیوندی بیان کرد: به‌کارگیری جوانان در جمعیت هلال‌احمر بسیار ارزنده است و باید فضایی ایجاد شود که جوانان احساس آرامش کنند و سازمان هلال‌احمر به‌عنوان یک سازمان بشردوست باید تمام بضاعت خود را برای محیا کردن شرایط بروز ازجمله ورزش ، مهارت‌های اقتصادی و فرهنگی جوانان را محیا کند و اگر این‌گونه شود شاهد پیشرفت بهتر جمعیت هلال‌احمر خواهیم بود.
وی اظهار کرد: اساس کار جمعیت هلال‌احمر جذب اعتبار ، اعتماد و حیثیت است و این میسر نمی‌شود جز با تلاش و یکدلی این جمعیت با مردم در حوادث و هر جا این همدلی در انجام کارها دیده‌شده موفقیت‌های این سازمان مثال‌زدنی بود و انتظار می‌رود جمعیت هلال‌احمر این پیوند را با مردم قوی‌تر سازد.
سالن فرهنگی ورزشی هلال‌احمر؛ مجموعه‌ای مناسب در خدمت‌رسانی به مردم
محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان هلال‌احمر تلاش بسیار گسترده‌ای چه در امدادرسانی در زلزله سرپل ذهاب و چه حضور به‌موقع و فوری در حادثه سیل گلستان و لرستان داشته گفت: جمعیت هلال‌احمر تویسرکان با حفظ حرمت و شخصیت افراد به بهترین شکل ممکن به آسیب دیدگان کمک و امداد کردند و در این مسیر نمره خیلی خوبی به جمعیت هلال‌احمر تویسرکان تعلق‌گرفته است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به سالن فرهنگی ورزشی هلال‌احمر افزود: این پروژه ازنظر نوع بنا، کیفیت ساختمان و تأسیسات در بالاترین سطح ساخته‌شده و در استان همدان کم‌نظیر است.
مفتح افزود: این مجتمع فرهنگی ورزشی چندمنظوره است و در شرایط بحران و اضطرار در حوادث نیز به‌عنوان مجموعه‌ای مناسب در خدمت‌رسانی به مردم می‌توان از آن بهره برد.
مفتح مجتمع فرهنگی ورزشی هلال‌احمر این شهرستان را هم جزء اماکن ورزشی و چندمنظوره با رویکرد توجه به ورزش و فرهنگ جوانان در شهرستان برشمرد و گفت: این مجتمع نیز در کنار پروژه‌های اداره ورزش و جوانان یک مکان مناسب و درخور تحسین برای جوانان این شهرستان است.
افتتاح پایگاه امداد و جاده‌ای بین‌شهری خیرآباد
در ادامه مراسم پایگاه امداد و جاده‌ای بین‌شهری خیرآباد که در دوطبقه با زیربنای ۶۰۰ متر ساخته‌شده بود افتتاح شد.
با توجه به اینکه سابق بر این گروه‌های هلال‌احمر مستقر در پایگاه خیرآباد تویسرکان پیش از ساخت این ساختمان، در کانکس مستقر بودند ساخت این پایگاه می‌تواند کمک شایانی در امدادرسانی‌ها در این محور داشته باشد ازجمله اینکه با افتتاح این پایگاه خدمت‌رسانی به زائران حسینی در اربعین هم ارتقاء می‌یابد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha