مادران شهدا الگوی کامل تربیت اسلامی هستند
کد خبر: 3846063
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

مادران شهدا الگوی کامل تربیت اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مادران شهدا را الگوی کامل تربیت اسلامی و قرآنی دانست و افزود: امید است دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی بتوانند از مادران شهدا و تجربیات ارزشمند آن‌ها به‌عنوان الگوی تربیت اسلامی بهره ببرند.

مادران شهدا الگوی کامل تربیت اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، هشتم مهرماه در دیدار با خانواده شهید رضا پناهی خطاب به مادر این شهید بزرگوار، دیدار با خانواده شهدا را مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط در مسئولان دانست و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و فرهنگی و تلاش مسئولان در راستای رفع این مشکلات و معضلات، دیدار با خانواده‌های شهدا می تواند مایه دلگرمی و ایجاد روحیه امید در حرکت به‌سوی توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور باشد.

وی تقدیر از زحمات مادر شهید رضا پناهی در تربیت این فرزند انقلابی این شهید بزرگوار را نمونه بارز تربیت اسلامی و قرآنی دانست، گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است و با وجود دل‌های بیدار و آگاه خون شهدا در کشور اسلامی ما هرگز پایمال نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، وظیفه مسئولان نظام در قبال خون شهدا و خانواده‌هایشان را مهم و اثرگذار برشمرد و گفت: شهدا با بصیرت و نصب‌العین قرار دادن شخصیت و زندگی شهدای دشت نینوا و پیروی از منویات مقتدایشان حضرت امام(ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و با نثار جان خود تلاش دشمنان را برای زمینگیر کردن جمهوری اسلامی ایران ناکام گذاشتند این همان بصیرت عاشورایی است که حضرت علی اکبر(ع) در روز عاشورا داشتند.

ولایی برحق در پایان ضمن تجلیل از مادر شهید پناهی، مادران شهدا را الگوی کامل تربیت اسلامی و قرآنی دانست و افزود: امید است دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی بتوانند از مادران شهدا و تجربیات ارزشمند آن‌ها به‌عنوان الگوی تربیت اسلامی بهره ببرند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha