تبعیت از قرآن و حرکت زیر لوای رهبری رمز اقتدار ملت ایران است
کد خبر: 3846307
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

تبعیت از قرآن و حرکت زیر لوای رهبری رمز اقتدار ملت ایران است

گروه اجتماعی- امام جمعه موقت سنندج گفت: تا زمانی که مردم تابع قرآن و سنت باشند و از رهبر معظم خود اطاعت کنند، هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به این کشور وارد کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 9 مهرماه در آیین آغاز پویش مردمی مشق احسان در سنندج اظهار کرد: امام راحل(ره) با تأسیس نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد و ستاد اجرایی زمینه کمک به محرومان جامعه را فراهم کردند.
وی افزود: خدمات این نهادهای حمایتی در طول فعالیتشان نشان داده که خدمات و دلسوزی‌های امام راحل(ره) برای این ملت همچنان ماندگار است.
ماموستا حسینی با تأکید براینکه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نیز این راه را با قدرت ادامه می‌دهند، عنوان کرد: مردم کردستان همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده و همین موضوع باعث شده فرهنگ احسان و نیکی در جامعه همواره مانا و پایدار باشد.
وی بیان کرد: تا زمانی که مردم تابع قرآن و سنت باشند و از رهبر معظم خود اطاعت می‌کنند هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به این کشور وارد کند.
امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: به برکت اتحاد و همبستگی ملی و تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر دستورات اسلام و قرآن نظام و حکومت ما همچنان پیروز و موفق و ملت ایران عزتمند، سعادتمند و مقتدر است.

انتهای پیام
captcha