اربعین زمینه‌ساز ظهور و تمرین جامعه مهدوی است
کد خبر: 3846321
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

اربعین زمینه‌ساز ظهور و تمرین جامعه مهدوی است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی ایام اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و تمرینی برای داشتن جامعه مهدوی است.

اربعین زمینه ساز ظهور و تمرین جامعه مهدوی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 9 مهرماه در نشست شورای مدیران این سازمان گفت: راهپیمایی ایام اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و تمرینی برای داشتن جامعه مهدوی است.

وی افزود: این همایش بزرگ انسانی و مذهبی فراتر از شیعیان همه جهان اسلام و دیگر ادیان آسمانی را درگیر ابهت و جلال معنوی خود کرده است.

حجت‌الاسلام حسینی، افزود: در این وانفسای زمانه که تلاش دارد با به‌کارگیری تمام توان و هجمه‌های خود علیه این رویداد بزرگ مذهبی، آن را خاموش کند باید سعی کنیم تا با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف در فضای مجازی و ماهواره‌ای اهمیت و عظمت آن را به جهان مخابره کنیم.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، ابراز کرد: به همین منظور بر اساس مأموریت محوله از سوی سازمان تصویرنگاری و مستندسازی فعالیت‌های روزانه فعالیت‌های مواکب سازمان اوقاف در شهر سامرا بر عهده این اداره‌کل گذاشته شده است تا شور و عشق زوار عتبات مقدسه عسکریین(ع) به تصویر کشیده شود.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: مستندسازی این برنامه‌ها و به تصویر کشیدن دلدادگی عاشقان اهل بیت(ع) با این اقدام تیری بر قلب سیاه بدخواهان اسلام خواهد بود و امیدواریم این راهپیمایی عظیم تا ظهور امام زمان(عج) عالمگیر شده و به اهداف ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، دست یابیم.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha