کسب سهمیه کشوری کرمان در مسابقات قرآن سازمان اوقاف
کد خبر: 3846322
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

کسب سهمیه کشوری کرمان در مسابقات قرآن سازمان اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف کرمان از کسب یک سهمیه کشوری توسط نمایندگان استان در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در اصفهان گفت: در بخش مسابقات رشته دعاخوانی آقایان، استان کرمان موفق شد یک سهمیه کشوری کسب کند.

وی با بیان اینکه ۱۱ نماینده جامعه قرآنی استان در این دوره از مسابقات حضور دارند، افزود: در مسابقات بخش آوایی آقایان، علی صدقی در رشته دعاخوانی موفق به کسب مقام سوم شد و هادی رضایی در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن و سعید شاهرخی در رشته حفط کل قرآن نیز رقابت خود را برای کسب نتیجه برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به رقابت‌های بخش بانوان، بیان کرد: از استان کرمان ۷ نماینده در رشته‌های ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و قرائت شرکت دارند.

وی تأکید کرد: چهل‌و‌دومین مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف از ۶ تا ۱۱ مهرماه در بخش آقایان در حال برگزاری است و از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه سال جاری در بخش بانوان به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha