توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات مورد توجه باشد
کد خبر: 3846588
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات مورد توجه باشد

گروه فرهنگی ــ استاندار یزد با اشاره به اینکه بنیاد شهید از توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات بهره گیرد، گفت: حمایت‌ها باید با سیاست‌گذاری مناسب جهت‌دهی شود تا به ارتقای سطح علمی ایثارگران کمک کند.

توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات مورد توجه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، روز گذشته، ۹ مهرماه در دیدار میرمرادی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی ضمن قدردانی از خدمات صادقانه احمد ابراهیمی، مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران یزد اظهار کرد: خدمات بنیاد به جامعه ایثارگری شایسته تقدیر است لکن در برخی بخش‌ها لزوم بازنگری در فرآیندهای ارائه خدمت احساس می‌شود.

طالبی افزود: به عنوان یک ایثارگر که از نزدیک در جریان برنامه‌های مختلف بنیاد هستم و انتظارات بیرونی را مشاهده می‌کنم به بنیاد پیشنهاد می‌کنم از توانمندی ایثارگران برای حل مشکلات بهره گیرد.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد بیان کرد: حمایت‌ها باید با سیاست گذاری مناسب جهت‌دهی شود تا به ارتقای سطح علمی ایثارگران کمک کند.

سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار بر لزوم بهره‌گیری از نخبگان ایثارگر تاکید کرد و افزود: حمایت از تشکل‌های ایثارگری با هدف ارتقای جایگاه ایثارگران و مشارکت عمومی آنان در حل مشکلات، از مهمترین برنامه‌های بنیاد است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور کسب رتبه برتر در حوزه الکترونیک را ناشی از همت مضاعف همه خادمان شهدا برای تسهیل خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه‌های درمان و اشتغال ایثارگران گام‌های خوبی برداشته شده است لکن با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، ایثارگران با مشکلاتی در این حوزه‌ها دست به گریبان هستند که امیدواریم با مدیریت و درایت مسئولان در استان‌های مختلف کشور از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha