حفظ ارزش‌های اسلامی پاسخی محکم به دسیسه‌های دشمنان است
کد خبر: 3846685
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

حفظ ارزش‌های اسلامی پاسخی محکم به دسیسه‌های دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه طارم با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در ترویج بی‌حجابی به ویژه در فضای مجازی، گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی و خانوادگی پاسخی محکم به دسیسه‌های دشمنان است.

حفظ ارزش‌های اسلامی پاسخی محکم به دسیسه‌های دشمنان استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام‌جمعه طارم، چهارشنبه ۱۰ مهرماه در همایش یادواره شهدا که در هنرستان حجاب آب‌بر برگزار شد، عنوان کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا موجب تداوم اسلام و انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که شهدا حق بزرگی برگردن ملت ایران دارند، ادامه داد: شهدا با ایثار جان خود اسلام را در طول قرن‌ها و انقلاب را در طول چهل سال گذشته استوار و  سربلند نگه داشته‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین آرمان‌های شهدا به نسل جدید، ادامه داد: امروز نیز دانش‌آموزان با حفظ حجاب و درس خواندن باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

منصوری با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در ترویج بی‌حجابی به ویژه در فضای مجازی، افزود: حجاب دانش‌آموزان و حفظ ارزش‌های اسلامی و خانوادگی همچون ضربه موشک بر قلب دشمنان است لذا دانش‌آموزان با حفظ حجاب ضربه محکمی بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

امام جمعه طارم با بیان این‌که دانش‌آموزان باید بیش از گذشته هوشیار بوده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اعتقادی، اخلاقی و سیاسی دفاع کنند، ادامه داد: امیدوارم همه ملت قهرمان ایران ادامه‌دهنده راه شهدا و مکتب آنان باشند و با ایستادگی، مقاومت ،حفظ حجاب و ارزش‌های اسلامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

در ادامه این مراسم نیز نقی صفری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم، گفت: دیروز شهدا در عرصه جنک سخت وارد عمل شدند و از اسلام و انقلاب و خاک وطن دفاع نمودند و امروز وظیفه ما مقابله با جنگ نرم و دفاع از آرما‌ ها و ارزش‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان است.

صفری با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: شهدا به ما عزت بخشیدند و ما معلمان و دانش‌آموزان باید در ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم تا از آرمان‌های انقلاب و اسلام حراست کنیم
انتهای پیام
captcha