هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشد
کد خبر: 3845703
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشد و در راستای بارور ساختن جریان انقلاب اسلامی به‌کارگیری شود.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشدبه گزارش ایکنا از زنجان، سید نعمت‌الله نجیب‌حسینی، رئیس شورای شهر ابهر، شب گذشته ۶ مهرماه در دیدار اعضای شورا و شهردار با فرمانده سپاه این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت با اشاره به حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یک مراسم و بزرگداشت صرف نیست بلکه محفل و محملی است برای باور و بارور ساختن یک جریان که اساس و شالوده نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد که شامل دو مقوله نفرت و انزجار از جنگ و جنگ‌طلبی و دشمن‌شناسی است.
این مسئول با تاکید بر این‌که باید نسبت به معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به نسل حاضر و آیندگان تلاش شود، بیان کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و خانواده شهدا که حق و دین بزرگی بر گردن ما دارند و کشورمان افتخارات و داشته‌های خود را در عرصه‌های ملی و بین‎المللی مدیون آنها است، اصلی است که نباید به هیچ وجه به فراموشی سپرده شود.
نجیب‌حسینی با اشاره به این‌که هفته دفاع مقدس هفته‌ای برای تقدیر و تجلیل از سلحشور‌ی‌هایی دلاورمردانی است که جز اعتلای نام کشور و حفظ اسلام به چیزی نیندیشیدند، عنوان کرد: در همین راستا باید منزلت و نام شهیدان برفراز خیابان‌های شهر و همه کوی و برزن‌ها به اهتزاز در آید.
در ادامه این دیدار نیز محمد رضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر از دفاع مقدس به عنوان دوران افتخار ملت ایران یاد کرد و افزود: امنیت و آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش‌ها و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا است.
وی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
انتهای پیام
captcha