کد خبر: 3846785
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

«رهروان منتظر» راهی كربلا شدند

«رهروان منتظر» راهی كربلا شدند گروه اجتماعی ـ كاروان دوچرخه‌سواران استان فارس از حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز به سمت حرم امام حسین(ع) حركت كردند.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه تیم دوچرخه‌سواری از شیراز راهی كربلا شدند، گفت: كاروانی تحت عنوان «رهروان منتظر» امروز، 10 مهرماه از حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) به سمت حرم امام حسین(ع) حركت می‌كنند.

وی افزود: این تیم شامل 50 نفر از دوچرخه‌سواران استان فارس هستند كه همزمان با ایام اربعین حسینی فاصله میان حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز تا حرم امام حسین(ع) را ركاب‌زنی می‌كنند.

صفری گرائی با بیان اینكه این تیم قریب 10 الی 12 روز را ركاب‌زنی خواهند كرد، گفت: این برنامه به‌همت معاونت فرهنگی اداره‌كل اوقاف فارس، شهرداری منطقه 2 و هیئت امنای حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه گفت: همچنین در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع حضرت علی‌بن حمزه(ع) امروز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانده ناجا در استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha