شهادت‌طلبی؛ تنها راه دفاع از آرمان‌های امام راحل
کد خبر: 3846930
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

شهادت‌طلبی؛ تنها راه دفاع از آرمان‌های امام راحل

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه تنها با شهادت‌طلبی و شهادت‌پیشگی از آرمان‌های امام، رهبری و اسلام دفاع می‌کنیم، اضافه کرد: ما با شهدا، رهبری و امام بیعت می‌کنیم که به آرمان‌های بلند امام راحل وفادار بوده و برای تحقق فرهنگ اسلامی و ‌تمدن اسلامی و نجات منطقه از شر دشمنان و دیو‌صفتان اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان صبح امروز 11 مهرماه در کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان در حال برگزاری است، در آستانه تحقق این بیانیه با امام و شهیدان، دلدادگان راه اسلام و ولایت پیمان می‌بندیم برای گام دوم و ۴۰ سال آینده بر اساس راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب جوانان، نوجوانان، عموم مردم، بسیجیان، نیروهای انتظامی و نظامی همواره پا بکار باشند و برای تحقق منویات ایشان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما با شهدا، رهبری و امام بیعت می‌کنیم که به آرمان‌های بلند امام راحل وفادار بوده و برای تحقق فرهنگ اسلامی و ‌تمدن اسلامی و نجات منطقه از شر دشمنان و دیو‌صفتان اعلام آمادگی می‌کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: جوانان غیرتمند‌، خانواده‌ها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران استان با همه وجود اعلام آمادگی می‌کنیم و می‌گوییم اگر شما از میان ما رخت بربستید ما ۳۰ سال سر بر آستان رهبری و ولایت ساییده‌ایم و برای ۴۰ سال آینده همچون که در ۴۰ سال گذشته وفادار و آماده بوده‌ایم وفادار آماده، آگاه، هوشیار، امام‌شناس، شهید‌شناس و ... باشیم و رهبر را تنها نگذاریم.

وی بابیان اینکه ما در مقابل دشمنان جان بر کف ایستاده‌ایم، اظهار کرد: خط و هویت ما توسط امام راحل به جهان معرفی شد و با هویت‌بخشی در برابر ظالمان، داعش و وهابیت ایستاده‌ایم.‌ ما فرزندان امام راحل و رهبری برای تحقق شعائر اسلام و ولایت که برگرفته شده از عاشورا، کربلا، حضرت علی علیه السلام و... است استقامت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با شهادت‌طلبی و شهادت‌پیشگی از آرمان‌های امام، رهبری و اسلام دفاع می‌کنیم، اضافه کرد: برگزاری کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس قریب به ۵ سال است که در دستور کار قرار دارد و بانک اطلاعاتی شهدا در قالب ۲۲ کتاب جمع‌آوری شده است. تهیه ۱۳۰ اثر، تهیه ۱۰ اثر مربوط به امام راحل و صدها اثر هنری و غیر هنری فراهم شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: تهیه آثار شهدا و دیگر عرصه‌ها به اثبات می‌رساند که پایان گام اول را آغازی برای تحقق گام دوم انقلاب فرض خواهیم کرد و برای رسیدن به اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. بی شک آثار گام دوم انقلاب صدها برابر از گام اول انقلاب اثرگذار‌تر است. کارنامه مردم استان در ۴۰ سال دوم درخشان‌تر و با عظمت‌تر از گام اول است، ما در چهار دهه دوم محکم‌تر از ولایت دفاع کرده و رهرو امام و شهدا هستیم.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز در این کنگره گفت: استان مرکزی با داشتن لشکر ۶۲۰۰ شهیدی در طول ۴ دهه گذشته به ویژه در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یکی از استان‌های سرافراز ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: با حضور ایثارگران، شهدا، جانبازان افتخار بزرگی برای استان خلق شده است این استان، استان آفتاب بوده و برای همه مردم کشور و جهان حائز اهمیت است استان مرکزی از نظر تعداد شهدا، ایثارگران و آزادگان استانی در افتخار است.

آقازاده بابیان اینکه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی است و واجب است ظرفیت‌های آن به مردم معرفی شود، اظهار کرد: علاوه‌ بر تعدد شهدا، این استان زادگاه بسیاری از بزرگان در عرصه‌های ادبیات، شعر، علمی، فرهنگی، سیاست، حکمت و.... است.

وی بیان کرد: استان آفتاب برای همه مؤمنان، مجاهدان، رزمندگان جهان مایه مباهات است همان‌هایی که دنبال‌کننده عدالت، آزادی‌خواهی و استقلال هستند و امروز شاهدیم در اقصی‌نقاط جهان با الهام‌گیری از فرهنگ ناب اسلامی مردم آزادی‌طلب و عدالت‌خواه برخاسته و در برابر متجاوزان ایستادند.

انتهای پیام
captcha