شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران
کد خبر: 3847135
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که دولت و رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل ملت مقاوم ایران شکست خورده و احساس ذلت و خواری می‌کنند، اظهارکرد: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا این شکست را پذیرفته و درخواست مذاکره و عکس یادگاری می‌کند، حامل پیام‌های زیادی برای دنیا است.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای خدوم، مخلص و شجاع انتظامی، اظهارکرد: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت قریب به ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم کرده است.
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای تحقق رشد و پیشرفت جامعه فعالیت‌های خود را بر سه اصل اساسی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، پیشگیری، پیگیری، اقدام و برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان به پیش می‌برد.
‌آیت‌الله میرعمادی به گستردگی وظایف نیروی انتظامی اشاره و ادامه داد: این نیرو با اعتماد عمومی و پشتوانه مردمی به مردم خدمت می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: در این سفر علی‌رغم نقدها و انتقادهایی که گفته شده نگاه منصفانه و واقع‌بینانه این است که متن سخنرانی رئیس‌جمهور جز چند کلمه، حضور وی در محافل بین‌المللی و ملاقات با روسای جمهور و سران کشورها و همچنین مصاحبه با رسانه‌های متعدد آمریکایی و غیرآمریکایی از نقاط قوت این سفر بود.
وی اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرصتی شد که دیدگاه جمهوری اسلامی در دنیا بازگو شود و نقد محکم رئیس‌جمهور ایران در رابطه با مذاکره با آمریکا از دیگر نقاط قوت این سفر بود.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اتفاقات ناخوشایند در این سفر رئیس‌جمهور افزود: تعلل در صدور ویزا برای رئیس‌جمهور و همراهان، توهین در مواجهه با هیئت ایرانی، محدود ساختن مقامات ایرانی در یک منطقه خاص، اجازه ندادن به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه جهت عیادت از نماینده ایران که بیمار بود و همچنین در حضور رئیس‌جمهور سه کشور اروپایی علیه ایران بیانیه صادر کرده و پس‌از آن با رئیس‌جمهور ایران ملاقات کردند ازجمله اتفاقات ناخوشایند این سفر بود که مناسب و در شان ملت ایران نبود.
وی عنوان کرد: با توجه به فضاسازی مسمومی که در این سفر علیه ایران انجام شد انتظار داریم دستگاه دیپلماسی که دولت تدبیر و امید است تدبیری بیندیشد که در آینده با نمایندگان ایران چنین برخوردهایی صورت نگیرد و اگر در آینده سفرهایی انجام خواهد گرفت با تدابیر دقیق شرایط عزت‌مندانه و متناسب با شان نمایندگان ملت ایران اتفاق بیفتد.
وی در ادامه با اشاره به سخنان بسیار گسترده، عمیق و آینده‌نگرانه رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان سپاه عنوان کرد: معظم‌له در این دیدار علاوه‌بر بیان افتخارات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توصیه‌هایی را بیان داشتند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به بیان شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا از سوی رهبر فرزانه انقلاب، خاطرنشان کرد: این سخن به آن معنا است که ملت ایران در مقابل نظام سلطه تسلیم نشده و سیاست فشار حداکثری آمریکا تاثیرگذار نبوده است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که دولت و رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل ملت مقاوم ایران شکست خورده و احساس ذلت و خواری می‌کنند، ادامه داد: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا این شکست را پذیرفته و درخواست مذاکره و عکس یادگاری می‌کند، حامل پیام‌های زیادی برای دنیا است.

انتهای پیام
captcha